Jovana Milanko

عکاسی و فیلمبرداری زیر آب

عکاس زیر آب و فیلمبردار عاشق اقیانوس ها، دریاچه ها، به طور کلی آب و ساکنان آن.

حرفه غواصی من در سال 1999 زمانی که تنها 15 سال داشتم شروع شد و در آن زمان، تنها چیزی که می خواستم غواصی بود! وقتی سنم اجازه داد، مربی غواصی شدم و به سراسر جهان سفر کردم و مهارت‌هایم را تقویت کردم و برای ترکیب دو علاقه‌ام - غواصی و عکاسی تلاش کردم.

سفر خود را به صورت خودآموز آغاز کردم و اخیراً مدرک کارشناسی ارشد دوربین عکاسی را از دانشکده هنر در کشورم گرفتم، دانش خود را گسترش دادم و روی فرصت‌های جدید چالش‌برانگیز کار کردم.

از زمانی که کودک بودم، همیشه عاشق تماشای مستندهای زیر آب بودم و رویای این را داشتم که چگونه روزی بخشی از آن شوم. رویاهای من در سال 2011 زمانی که در فیلمبرداری یک سری فیلم مستند برای تلویزیون ملی جمهوری دومینیکن شرکت کردم، زنده شدند. مدت کوتاهی پس از آن، کار بر روی اولین فیلم مستند کوتاهم به نام الماس های اعماق را شروع کردم و به زودی داستان ماهی قزل آلا دانوب در سال 2013 و دریای پانونی زیر سطح را دنبال کردم. در سال 2019 اولین فیلم زنده اکشن و کاملاً غوطه ور انوش - سفر درون را نوشتم، کارگردانی و فیلمبرداری کردم. من در طول دوران حرفه ای ام در غواصی و عکاسی با افراد فوق العاده زیادی کار کردم و جوایز زیادی برای فیلم هایم دریافت کردم - اما بیشتر از همه این فرصت را داشتم که از زیبایی باشکوه جهان آبی بزرگ لذت ببرم.


دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر عکاسی زیر آب برای مبتدیان و حرفه ای ها

An Introduction to Underwater Photography for Beginners and Professionals

درست مانند بهترین پیاده روی، عکاسی زیر آب نیز به دانش، مهارت و تجهیزات بیشتری نیاز دارد تا بهترین عکس های ممکن را بسازید. من دس دارم ..