Raj Kumar Reddy

موسس در ownstartup.com | بازاریاب دیجیتال

 من راج کومار ردی هستم. من O wnstartup را تأسیس کردم تا به کارآفرینان نوپا همه مهارت‌هایی را که برای داشتن یک استارت‌آپ نیاز دارند آموزش دهم. در عرض یک ماه پس از راه‌اندازی، بیش از 7000 دنبال کننده داشت.

   من مشتاق استارت آپ ها و کارآفرینی هستم. من دائماً در تلاش هستم تا همه چیزهایی را که در مورد ایجاد یک کسب و کار موفق می دانم و ایجاد تغییر یاد بگیرم. من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش خود هستم و به کارآفرینان آینده کمک می کنم تا به اهداف خود برسند. من دوست دارم با افراد جدید صحبت کنم، اگر می‌خواهید ارتباط برقرار کنید، حتماً با من تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش ابزار مدیریت زمان 1 صفحه ای: چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنیم؟

The 1-Page Time Management Tool : How To Manage Your Time Effectively?

" ما همه چیز را از برنامه های سنتی گرفته تا برنامه های تلفن همراه برای نگه داشتن زمان امتحان می کنیم. ما فهرست کارهایی را ایجاد می‌کنیم که یادآوری‌ها را اضافه می‌کنند، اما همچنان نمی‌توانیم کارها را تکمیل کنیم. Mos. .."


آموزش نسل نام کسب و کار: چگونه برای کسب و کار خود یک نام قاتل پیدا کنید

Business Name Generation:How To Come Up With Killer Name For Your Business

" آیا قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید؟ و شما به یک نام عالی برای کسب و کار خود نیاز دارید؟ اما هر نامی که به ذهنتان خطور می کند قبلاً گرفته شده است؟ آمدن با کسب و کار. .."


آموزش سه روش ارسطو برای ترغیب به فروش هر چیزی به هر کسی؟

Aristotle's Three Modes Of Persuasion to Sell Anything To Anyone?

"چرا طنز بخشی جدایی ناپذیر از هر کمپین تبلیغاتی موفقی است؟ چرا برندها از افراد مشهور برای تایید محصولات خود استفاده می کنند؟ چرا ما تبلیغاتی را دوست داریم که آنها تبلیغاتی را برای ما به ارمغان می آورند..."