Ela Piero

هنرمند خاک رس پلیمری

سلام! من الا هستم! من داستان هایم را روی لیوان می گویم!

دوره های این مدرس:

آموزش ظروف ریز به شکل برگ

Leaf shape Trinket Dish

"در این ویدئو به شما نشان خواهم داد که چگونه ظرف سرامیکی برگ را از خاک رس خشک با هوا درست کنید! نیازی به کوره یا اجاق نیست! من برای این پروژه از خاک رس هوای DAS استفاده می کنم. من از alc استفاده می کنم."


آموزش لیوان عروسکی تزئین شده با خاک رس پلیمری

Polymer Clay Decorated Doll Mug

این کلاس شما را راهنمایی می کند تا لیوان عروسکی سفالی پلیمری خودتان را بسازید. این یک هدیه عالی برای عزیزان شما خواهد بود. من از خاک رس پلیمری فیمو و غیره استفاده خواهم کرد. ..


آموزش لیوان تزئین شده با خاک رس پلیمری

Polymer Clay Decorated Mug

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه لیوان خود را با خاک رس پلیمری تزئین کنید. نوشیدن از این لیوان ها (نوشیدنی های گرم یا سرد) بی خطر است. این پروژه آسان است، cre. ..."


آموزش مجسمه عروسک پلیمری روی لیوان

Polymer Clay Doll Sculpture on a Mug

این کلاس شما را راهنمایی می کند تا عروسک سفالی پلیمری خود را روی یک لیوان مجسمه سازی کنید. این یک هدیه عالی برای عزیزان شما خواهد بود. من از خاک رس پلیمری Fimo استفاده خواهم کرد. ..


آموزش لیوان تزئینی با سفال پلیمری | غاز جنتلمن

Polymer Clay Decorated Mug | Gentleman Goose

"در این دوره من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کاراکتر گلی پلیمری را روی یک لیوان سرامیکی بسازید/مجسمه کنید. این یک هدیه عالی برای عزیزان شما خواهد بود. من از Fim استفاده خواهم کرد."


آموزش لیوان تزئینی با سفال پلیمری | اسب تک شاخ

Polymer Clay Decorated Mug | Unicorn

"این کلاس شما را راهنمایی می کند تا لیوان تزئین شده با خاک پلیمری خودتان را بسازید. این یک هدیه عالی برای عزیزان شما خواهد بود. من از خاک رس پلیمری Fimo استفاده خواهم کرد. . .."