Tammy De Zilva

طراح سطح | تصویرگر | سازنده

سلام، من Tammy de Zilva و یک طراح سطح مستقر در بریزبن استرالیا هستم پشت کسب و کارم.

با الهام از حال و هوای قدیمی و قدیمی دهه هفتاد، طرح‌های بازیگوشی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ایجاد می‌کنم. من مجوز طرح‌هایم را به شرکت‌ها می‌دهم و همچنین محصولاتی را که دارای طرح‌های من هستند می‌فروشم. من در کارگاه‌های حضوری و همچنین در Skillshare تدریس می‌کنم. من عاشق تشویق دیگران با هنرشان و کمک به آنها در سفرهای خلاقانه شان هستم.

چند سال پیش مصمم بودم که درخشش خود را به زندگی بازگردانم و تصمیم گرفتم که بیش از 20 سال حرفه فناوری اطلاعات را ترک کنم. برای مدتی در این ذهنیت گیر کرده بودم که باید یک شغل دیگر در شرکت پیدا کنم، اما یک دوست خوب یک روز به من گفت که می تواند در قلبم بگوید که می خواهم کارها را با طراحی سرفیس که قبلاً به آن علاقه داشتم بیشتر دنبال کنم. در اوقات فراغتم من بسیار خوشحالم که به او گوش دادم زیرا قطعاً اکنون درخشش خود را دوباره به دست آورده ام.

می‌توانید از طریق اینستاگرام و یا ثبت نام در خبرنامه ماهانه، درباره من و کسب‌وکارم Loopla اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی را با ابزار Pen در Adobe Illustrator کاوش کنید

Explore drawing with the Pen Tool in Adobe Illustrator

بیایید با طراح Surface Tammy de Zilva از Loopla که اصول طراحی با ابزار Pen Tool در Adobe Illustrator را به شما نشان می‌دهد، شیرجه بزنیم و برخی از آنها را ایجاد کنیم.


آموزش تکرار الگوها برای مبتدیان: استفاده از Shapes در Adobe Illustrator

Repeat Patterns for Beginners: Using Shapes in Adobe Illustrator

به طراح Surface Tammy de Zilva از Loopla بپیوندید تا به شما نشان دهد که شما نیز می توانید طرح های خارق العاده خود را برای پارچه و ساده تر با استفاده از اشکال ایجاد کنید. تا. ..


آموزش با Chat GPT و Adobe Express باورهای محدود کننده را به باورهای توانمند تبدیل کنید

Turn Limiting Beliefs into Empowering Beliefs with Chat GPT and Adobe Express

"تا به حال احساس کرده اید که به دلیل محدودیت افکار در یک ظرفیت شخصی یا حرفه ای گیر کرده اید؟ این کلاس برای شماست! ما از مهارت های گفتگوی چا استفاده می کنیم. ..."


آموزش یک کارت ویزیت دیجیتال با Adobe Express ایجاد کنید

Create a Digital Business Card with Adobe Express

"با طراح سرفیس و سفیر Adobe Express Tammy de Zilva به دنیای شبکه‌ها شیرجه بزنید، زیرا او جادوی Adobe Express را در کاردستی کشف می‌کند.