Kyle Davies

نوازنده، کارآفرین و مدرس

سابقه به عنوان یک موسیقیدان:

تحصیلات پیانو من از زمانی که خیلی جوان بودم شروع شد. من این اشتیاق را با خودم به کالج بردم و مدرک کارشناسی ارشد در اجرای موسیقی (پیانو) از دانشگاه سیراکیوز گرفتم. من یک حرفه موسیقی متنوع داشته ام، در گروه های موسیقی، ساعت های کوکتل، عروسی، خدمات کلیسا، مراسم خاکسپاری و رسیتال اجرا کرده ام.

بیش از 10 سال است که به عنوان مدیر موسیقی در کلیساهای مختلف خدمت کرده ام. علاوه بر کارگردانی موسیقی، از آهنگسازی آثار موسیقی لذت می برم. گروه مورد علاقه من برای آهنگسازی گروه کر است، اما از نوشتن برای پیانو سولو نیز لذت می برم.

سابقه به عنوان یک معلم:

من در بیست سال گذشته درس های پیانو تدریس کرده ام و اکنون اشتیاق خود را برای تدریس به Skillshare آورده ام. حوزه‌هایی که من تدریس می‌کنم مواردی هستند که به آنها علاقه دارم (ترکیب موسیقی، کارآفرینی، نوازندگی پیانو و غیره). من دوست دارم آنچه را که در این رشته های مختلف آموخته ام به اشتراک بگذارم و مشتاقانه منتظر دیدار شما در یکی از دوره هایم هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی موسیقی بازی ویدیویی: دوره کامل A-Z

Composing Video Game Music: Complete A-Z Course

کلاس اصلی آهنگسازی موسیقی بازی ویدیویی:  راهنمای کامل A-Z برای آهنگسازی موسیقی بازی، آنچه را که برای موفقیت به عنوان یک آهنگساز موسیقی بازی های ویدیویی لازم است، از ابتدا یاد بگیرید. ..