Jayasree Kaimal

معلم هنر

سلام به همه. من جایاسری هستم، معلم هنر، هنرمند تمام وقت و مادر، اصالتاً اهل هند و اکنون ساکن لندن هستم.

بعد از ترک شغل شرکتی خود به عنوان طراح گرافیک وقتی دخترم 8 سال پیش به دنیا آمد، به عنوان معلم هنر در مدرسه ای در بنگلور شروع به کار کردم. آن زمان بود که فهمیدم تدریس اشتیاق من است و به من بسیار خوشحالی و رضایت می دهد. از آن زمان، من کارگاه های متعددی را برای بزرگسالان و دانش آموزان در بنگلور، برلین و لندن برگزار کرده ام.

دو سال پیش من و خانواده ام سفرهای زیادی انجام دادیم. من واقعاً مسحور زیبایی جادویی و تنوع رنگ‌های مکان‌های مختلفی شدم که بازدید کردیم. این الهام بخش من شد تا دوره های طراحی و نقاشی را از ESDIP برلین و دانشگاه هنر تابستانی برلین دنبال کنم که دانش من را در مورد هنر و تکنیک تدریس بیشتر کرد.

من عاشق تمام مدیوم‌ها هستم، چه شفافیت آبرنگ، جنب و جوش اکریلیک، واقع‌گرایی در رنگ روغن یا رنگ‌های تک رنگ روستایی نقاشی قهوه. اینستای من را بررسی کنید و یک آشفتگی کالیدوسکوپیک خواهید دید- @artworksbyjay

در حال حاضر، کارهای سفارشی انجام می دهم و کلاس ها و کارگاه های آموزشی را برای کودکان و بزرگسالان به صورت آنلاین برگزار می کنم.

من معتقدم با تمرین و اشتیاق مداوم هر کسی می تواند طراحی و نقاشی را یاد بگیرد.

در سفر هنری من به من بپیوندید و بیایید جادو بسازیم!!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی هاگوارت اکسپرس با آبرنگ

Learn to paint Hogwart Express with watercolours

آیا مجذوب مناظر نفس گیر هری پاتر شده اید؟ اگر شما یک سفالگر هستید، قطعاً این کلاس را دوست خواهید داشت زیرا ما در حال نقاشی جادویی H. ..


آموزش مانند آبرنگ با قهوه نقاشی کنید - یک نقاشی آسان بودا برای مبتدیان

Paint like Watercolors with Coffee - An easy Buddha painting for Beginners

سلام بچه ها !! آیا همه شما یک وسیله نقاشی جالب و هیجان انگیز را امتحان کرده اید؟ نه آبرنگ، رنگ روغن یا اکریلیک، اما این وسیله ای است که در آن پیدا خواهید کرد. ..


آموزش قطرات آب واقعی را با آبرنگ رنگ کنید

Paint Realistic Water Droplets with Watercolors

آیا تا به حال رویای ترسیم یک تصویر واقع گرایانه را در سر می پرورانید اما از دیدن جزئیات بسیار کار در نقاشی دلسرد شده اید. اگر چنین است، این کلاس برای شماست. ..