Valentin Stoyanov

سلام،

برای معرفی خودم باید شما را به دوران کودکی ام برگردانم. فعالیت ورزشی من از زمانی شروع شد که کمتر از 6 سال داشتم. اولین ورزشی که شروع به تمرین کردم ژیمناستیک بود، 13 سال پیاپی در مسابقات شرکت کردم. در سالهای آخر کارم به عنوان یک ژیمناستیک شروع به علاقه به ورزش های دیگری مانند: کیک بوکس، بدنسازی، وزنه برداری و پاورلیفتینگ کردم.

از آنجایی که خودم به ورزش و تمرین علاقه داشتم، تصمیم گرفتم به آکادمی ورزش ملی بپیوندم و به یادگیری و پیشرفت ادامه دهم. در طی 5 سال یادگیری، من از امتحان تقریباً هر رشته ورزشی و همچنین دیدار با قهرمانان جهان و بهترین مربیان جهان لذت بردم.

می‌خواستم همه چیز را ضبط کنم و بلافاصله بعد از اینکه وارد فیلم‌برداری و عکاسی شدم، شروع به گرفتن عکس و فیلم کردم. با خودم فکر کردم که این ترکیب بسیار خوبی از مهارت‌ها است، بنابراین شروع به یادگیری و گذراندن دوره‌های مربوط به آن موضوع کردم.

در اینجا در skillshare، سعی می‌کنم ویدیوها و آموزش‌های معنی‌داری ایجاد کنم تا به رشد شما و همچنین بهبود مهارت‌های خودم کمک کنم. هدف من این است که مهارت های فیلمبرداری و عکاسی خود را به سطح بالاتری برسانم و در این راه به مردم با آنچه تاکنون آموخته ام کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس ژیمناستیک

GYMNASTICS class

سلام! ژیمناستیک راهی عالی برای افزایش تناسب اندام کلی بدن، بهبود چابکی و قدرت عضلانی است. در اینجا یک مقدمه سریع برای ژیمناستیک، از جمله. ..