JP Danko

عکاس تجاری

JP Danko یک عکاس سبک زندگی فعال در تورنتو، کانادا است. JP می‌تواند لنز وسط راپل را عوض کند، کارت حافظه را در حین قدم زدن در آب تعویض کند، یا از شتر به عنوان پایه نور استفاده کند. کار او توسط .

توزیع شده است

JP همچنین یک ستون هفتگی عکاسی را در یکی از محبوب‌ترین منابع عکاسی آنلاین جهان منتشر می‌کند.

برای دیدن کارهای بیشتر او، لطفاً از وب‌سایت استودیوی او blurMEDIAphotography دیدن کنید، یا دنبال کنید او در، اینستاگرام و

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی منظره III: ویرایش حرفه ای با لایت روم و فتوشاپ

Landscape Photography III: Pro Editing With Lightroom & Photoshop

"با نزدیک به دو ساعت کامل آموزش،  عکاس JP Danko روند کاری ویرایش عکاسی منظره حرفه‌ای را با نشان دادن دقیقاً به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.»


آموزش استودیو نورپردازی I: پرتره یک نور

Studio Lighting I: One Light Portrait

"در این کلاس 60 دقیقه ای، عکاس JP Danko شما را با دنیای نورپردازی استودیویی آشنا می کند. درباره گزینه های چرخ دنده، تنظیم فلاش خارج از دوربین، دوربین ... بیاموزید."


آموزش عکاسی منظره I: تفسیر مکان از طریق نور

Landscape Photography I: Interpreting Place Through Light

با عکاس JP Danko همراه باشید تا رویکرد خود را برای ایجاد عکاسی از منظره خیره کننده به اشتراک بگذارد. از طریق این کلاس 30 دقیقه ای، JP رویکرد شما را متحول خواهد کرد. ..


آموزش Studio Lighting II: تکنیک های نورپردازی پیشرفته

Studio Lighting II: Advanced Lighting Techniques

"این دومین مجموعه از سه بخش نورپردازی استودیویی است.   در این کلاس، JP Danko عکاس بر روی تکنیک های آموخته شده در Studio Lighting I: One استوار خواهد شد.


آموزش ویرایش مانند یک حرفه ای: فتوشاپ برای عکاسان

Edit Like a Pro: Photoshop for Photographers

بیش از دو ساعت آموزش دقیق فتوشاپ! فتوشاپ قهرمان سنگین وزن بلامنازع نرم افزار ویرایش تصویر برای عکاسان در سراسر جهان است. من. ..