Joseph Mavericks

پست های وبلاگ + فیلم

هی، من جوزف ماوریکس هستم!

از اینکه برای بررسی نمایه من وقت گذاشتید بسیار متشکرم!

یادگیری برای زندگی با هدف و بهبود خودم، زندگی من را تغییر داده است و من محتوایی را در مورد این سفر به صورت آنلاین منتشر می کنم. در آگوست 2019، یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم: حداقل 6 ماه به وبلاگ نویسی متعهد شوم و ببینم این کار من را به کجا خواهد برد. تا آن زمان، من ده‌ها پروژه مختلف را امتحان کرده بودم، بدون اینکه به اندازه کافی به یکی از آنها بچسبم تا پیشرفتی را ببینم. این بار، تصمیم گرفتم با وبلاگ نویسی مانند یک شغل رفتار کنم، بسیار سازگار باشم و آن را در اولین مانع در جاده رها نکنم.

این سفر شگفت‌انگیز بوده است، و من صادقانه نمی‌توانم باور کنم که چقدر از حضور در همه جا و آزمایش 100 چیز به طور همزمان فاصله گرفته‌ام. از زمانی که شروع کردم، بیش از 1 میلیون نفر او را دیده‌اند، با نویسندگان پرفروش در تماس بودم، با 75+ افراد برتر در مورد بهره‌وری مصاحبه کردم، توانستم کسب‌وکار خودم را در کنار شغل 9-5 خود ایجاد کنم. ...

اگر برای هر کسی که برای شروع کاری در زندگی تلاش می کند یک توصیه داشته باشم، این است: چیزی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید و در دراز مدت به آن پایبند باشید. بیشتر مردم نمی‌دانند «فقط شروع کردن» تا کجا می‌تواند آنها را طولانی کند.

محتوای که من به صورت آنلاین منتشر می‌کنم (هم از طریق مقاله‌ها و هم از طریق ویدیوهایم) اینجاست تا به شما کمک کند این کار را انجام دهید. یکی از بزرگترین منابع انگیزه من، افرادی است که بیشتر از من هستند. مسیر موفقیت، یادگیری از نویسندگان بزرگ، و به اشتراک گذاشتن آموخته ها و بینش خود با جهان. زندگی با هدف و بهبود خود زندگی من را تغییر می دهد، و من واقعاً امیدوارم که محتوای من بتواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید و زندگی خود را حداقل تا حدودی بهبود بخشید، هر تلاشی که می کنید.

باز هم، بسیار سپاسگزارم که خواندید/تماشا کردید، و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنید!

یوسف

دوره های این مدرس:

آموزش ایکیگای: یافتن اشتیاق خود در دنیایی سریع

Ikigai: Finding Your Passion in a Fast-Paced World

«همه ما یک ایکیگای داریم. این کلمه ژاپنی به معنای «دلیلی برای زندگی کردن» یا «دلیلی برای بلند شدن از رختخواب در صبح» است. این جایی است که نیازها، خواسته های شما در آن وجود دارد. ..


آموزش با روش 168 ساعت زمان خود را کنترل کنید

Take Control of Your Time with the 168 Hours Method

168 ساعت در هفته وجود دارد. حتی اگر 8 ساعت در روز کار می کنید، 2 ساعت در رفت و آمد هستید، 8 ساعت می خوابید و 5 ساعت را صرف هر چیز دیگری می کنید: غذا خوردن، خانواده، ورزش. ..


آموزش سازماندهی زندگی خود با روش GTD + Ticktick

Organizing Your Life with the GTD + Ticktick Method

"شما می توانید هر کاری انجام دهید اما نه همه چیز" - دیوید آلن در زمانی که فناوری می‌تواند هم نعمت و هم لعنتی برای بهره‌وری ما باشد، وقتمان را سازماندهی می‌کنیم. .."


آموزش روزنامه نگاری برای خود-بهبودی: سیستم 3-ژورنال

Journaling for Self-Improvement: The 3-Journal System

"عادات کلیدی تغییرات کوچک یا عاداتی هستند که افراد در روال خود وارد می کنند و ناخواسته به سایر جنبه های زندگی آنها منتقل می شود." - Ch. ..


آموزش دوره حرکت - خود-بهبودی و بهره وری هدفمند

The Momentum Course - Purposeful Self-Improvement & Productivity

"تغییر زمانی بهتر عمل می کند که حول یک فعالیت اساسی متمرکز شود." بسیاری از هنرمندان موفق موسیقی بر این واقعیت توافق دارند که بهترین راه برای ساخت مو خوب است. ..