Chris Bolman

بنیانگذار و مدیر عامل، Brightest.io

سلام. من کریس، بنیانگذار و مدیر عامل Brightest (brightest.io) هستم. قبل از آن، من رهبری رشد و بازاریابی را در Percolate (معاون بازاریابی/رئیس رشد)، یک شرکت فناوری متفکر که به عنوان سیستم فناوری رکورد برای بسیاری از نمادین‌ترین و موفق‌ترین برندها عمل می‌کند، بودم.

کار و نوشته من در نشریاتی مانند Harvard Business Review، Forbes، Digiday، Inc، AdAge و The Next Web به نمایش درآمده است.

پیش از این، BuzzFork را ایجاد کردم، یک برنامه اتوماسیون بازاریابی و جستجوی اجتماعی SaaS که به کسب‌وکارها و افراد کمک می‌کند تا از طریق توییتر سرنخ‌های مرتبط را جذب کنند. من همچنین ZoomTilt را تأسیس کردم، یک پلت فرم راه حل ویدیوی اجتماعی با خدمات کامل برای فیلمسازان، بازاریابان ویدیو و آژانس ها. ZoomTilt فینالیست MassChallenge و 2013 SXSW Interactive Accelerator در سال 2012 بود.

من را در وبلاگ شخصی و من پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن تجاری 101

Business Writing 101

"می خواهید نویسنده بهتری شوید؟ به کارآفرین، نویسنده و معلم کریس بولمن بپیوندید تا یک آموزش عمیق در مورد چگونگی بهبود نوشتن کسب و کار خود داشته باشید. طراحی شده برای ...."


آموزش استراتژی: ملزومات مدیریت، مشاوره و موفقیت در راه اندازی

Strategy: Essentials for Management, Consulting and Startup Success

استراتژی: مبانی ضروری برای مدیریت، مشاوره و موفقیت استارت‌آپ، مقدمه‌ای کامل و جامع از استراتژی است که توسط Ch. ..


آموزش راه اندازی یک کسب و کار به روش صحیح: درس های کلیدی برای کارآفرینان پرمشغله

Starting a Business The Right Way: Key Lessons for Busy Entrepreneurs

"این دوره با هدایت، راه اندازی و مشاوره استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک در 10 سال گذشته، تلاش من برای تطبیق با بسیاری از مهمترین درس های من، فریم وو است.


آموزش مدیریت برند: ایجاد چیزی که شما را متمایز می کند

Brand Management: Creating What Sets You Apart

برند شما به چه معناست؟ به کریس بولمن (مدیر بازاریابی، Percolate) بپیوندید تا نحوه تعریف و توسعه 6 ستون اصلی برند را که y را تعیین می کنند، بیاموزید. ..


آموزش چرخه حیات بازاریابی: سیستم هایی برای رشد برند خود بسازید

The Marketing Lifecycle: Build Systems to Grow Your Brand

"بازاریابی در عصر دیجیتال چیست؟ به کریس بولمن (مدیر بازاریابی، Percolate) بپیوندید تا یک رویکرد سیستمی برای بازاریابی بیاموزید که به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید ...