Egle Kolev

هنرمند و معلم آبرنگ

سلام، من اگل کولف هستم و یک هنرمند و تصویرگر آبرنگ گیاه شناسی هستم که در انگلستان زندگی می کنم.

هنر همیشه بخشی از زندگی من بود، اما زمانی که آبرنگ و کمی بعد آبرنگ های گیاه شناسی پیدا کردم، آن زمان بود که واقعاً احساس می کردم خانه هستم. شفافیت، روان بودن، درخشندگی و امکانات بی پایان آبرنگ تنها چند مورد از دلایلی است که مرا به سمت این رسانه می کشاند.

نقاشی برای من همان چیزی است که امیدوار بودم باشد. این عملی است که مرا به "خانه" می برد، به عنوان مدیتیشن عمل می کند، روح من را آرام می کند و در پایان شما را با یک آرامش هنری زیبا باقی می گذارد.

من مدرک مدیریت دولتی دارم، اما در هسته خود یک هنرمند هستم، بنابراین دیپلم آموزش از راه دور انجمن هنرمندان گیاه شناسی را نیز به پایان رسانده ام و با ممتاز و جایزه عالی و بالاترین نمرات در این دوره فارغ التحصیل شده ام. پس از فارغ التحصیلی طی چند سال گذشته، تمایل شدیدی برای به اشتراک گذاشتن دانش و اشتیاق خود با هر کسی که می خواهد یاد بگیرد یا فقط از روند نقاشی لذت می برد، احساس کردم.

از اینکه وقت گذاشتید و از صفحه من در اینجا در Skillshare دیدن کردید بسیار متشکرم. اگر سوالی دارید لطفا در تماس باشید:

اینستاگرام من:

یوتیوب:

Patreon:

دوره های این مدرس:

آموزش رئالیسم آبرنگ: یاد بگیرید چگونه انگورهای واقعی را با لایه های ساده رنگ آمیزی کنید

Watercolor Realism: Learn How To Paint Realistic Grapes With Simple Layers

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


نقاشی با آبرنگ گیاه شناسی: آموزش نقاشی با آبرنگ گل زنبق | گام به گام

Botanical Watercolor Painting: Learn to Paint Watercolor Iris Bud | Step By Step

سلام. در این کلاس من شما را از طریق کل فرآیند نحوه رنگ آمیزی این آبرنگ واقع گرایانه زیبای زنبق راهنمایی می کنم. شما تکنیک هایی را که می توانید یاد بگیرید. ..


آموزش تکنیک های اصلی پایه آبرنگ گیاه شناسی

Master Main Basic Botanical Watercolor Techniques

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش نحوه رنگ آمیزی: توت فرنگی آبرنگ واقعی | گام به گام

How To Paint: Realistic Watercolor Strawberry | Step By Step

"سلام به همگی. من بسیار هیجان زده هستم که شما این کلاس را بررسی می کنید.  در این دوره من شما را در کل روند چگونگی نقاشی این زیبا راهنمایی می کنم.


آموزش گل لاله آبرنگ: استاد واقعی نقاشی آبرنگ گیاه شناسی، گام به گام

Watercolor Tulip: Master Realistic Botanical Watercolor Painting, Step By Step

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.