Diane Flick

هنرمند و معلم هنر

دایان فلیک در دوران کالج در رشته هنر تحصیل کرد و به تحصیلات تکمیلی ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم انسانی با تأکید بر مطالعات خلاقانه در سال 2001 دریافت کرد. او تمام زندگی خود را هنر کرده و از سال 2005 به کودکان و بزرگسالان هنر آموزش داده است. او عاشق است. برای به اشتراک گذاشتن این شادی با افرادی که به آن علاقه دارند.

در اوقات فراغت، او از بودن در کنار خانواده و دوستانش، نواختن یوکلل، رقصیدن و پوشیدن کلاه گیس در حالی که به صورت سوم شخص به خود اشاره می کند، لذت می برد. اگرچه حقیقت را می توان گفت، او هنوز این آخرین بیت را در مورد خود ارجاع سوم شخص امتحان نکرده است. او با نوشتن این مطلب به این فکر افتاد و اکنون مشتاق است که آن را اجرا کند.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان مشتاق

Acrylic Painting for the Eager Beginner

اگر تا به حال با اکریلیک نقاشی نکرده‌اید، اما می‌خواهید یک مقدمه رسمی و جدی برای استفاده از این رسانه فوق‌العاده داشته باشید، یا اگر به رنگ اکریلیک پرداخته‌اید اما خودتان را پیدا کرده‌اید.


آموزش مقدمه ای بر طراحی با مداد گرافیتی

Intro to Graphite Pencil Drawing

آموزش کشیدن یک تصویر ساده با استفاده از مداد گرافیتی. مهارت‌هایی که در این کلاس کسب خواهید کرد: ترسیم یک تصویر ساده از یک عکس استفاده از گرافیت برای تکرار. ..


آموزش اصول زغال چوب برای مبتدیان

Charcoal Basics for Beginners

"به مبتدیان Charcoal Basics برای مبتدیان خوش آمدید! در این دوره با اصول طراحی زغال چوب آشنا می شوید. تکنیک هایی مانند اندازه گیری، سایه زدن، ب..."


آموزش مداد رنگی برای مبتدیان کنجکاو

Colored Pencil for the Curious Beginner

به مداد رنگی برای مبتدیان خوش آمدید! در این دوره آموزشی با اصول طراحی مداد رنگی آشنا خواهید شد. شما تکنیک هایی مانند اندازه گیری، لایه گذاری را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کاوش در رسانه های مخلوط خشک

Exploring Dry Mixed Media

"این دوره به علاقه مندان هنر متوسط ​​راهی برای کشف رویکرد شهودی تر برای اندازه گیری/ترسیم و همچنین ترکیبی از پاستل روغنی ارائه می دهد.


آموزش کاوش در بافت های زغال چوب: برای علاقه مندان به سطح متوسط

Exploring Charcoal Textures: For the Intermediate Enthusiast

"در این کلاس هیجان انگیز گام به گام زغال چوب، ما بافت های مختلف در زغال چوب را برای ایجاد مرغ مگس خوار واقعی و باورپذیر بررسی خواهیم کرد. . .


آموزش آبرنگ الهام گرفته برای مبتدیان

Inspired Watercolor for Beginners

در این دوره، تکنیک های مختلفی را برای نقاشی با آبرنگ به منظور ایجاد افکت های مختلف یاد خواهید گرفت. شما دانش جدید خود را در مورد دی اعمال خواهید کرد. ..


آموزش نقاشی پاستیل واقعی برای مبتدیان

Realistic Pastel Drawing for Beginners

بازآفرینی یک تصویر واقعی از یک عکس مهارت هایی که در این کلاس به دست خواهید آورد:  نحوه ترسیم یک صحنه ساده با پاستل  تکنیک اندازه گیری دقیق. ..


آموزش طراحی با مداد گرافیتی برای مبتدیان پیشرفته

Graphite Pencil Drawing for the Advanced Beginner

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از طیف وسیعی از مدادهای گرافیتی، از یک عکس مرجع ساده به طور دقیق ترسیم کنید، و امیدوارم از انجام آن لذت ببرید. I. .."


آموزش مخلوط کردن آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Mixing for Beginners

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه رنگ های هدفمند را در آبرنگ ترکیب کنید و چگونه آنها را روی کاغذ بکار ببرید. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به اشباع های مختلف دست یابیم (رنگ ...


آموزش مخلوط کردن اکریلیک برای افراد مبتدی

Acrylic Mixing for the Complete Beginner

"سلام و به مخلوط اکریلیک برای مبتدی کامل خوش آمدید! در این دوره آموزشی سرگرم کننده و پایه میکس، تمام آنچه را که برای شروع کار با اکریل نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. .."


آموزش دوره آماده سازی آبرنگ الهام گرفته

Inspired Watercolor Prep Course

" در این دوره، تکنیک های مختلفی را برای نقاشی با آبرنگ به منظور ایجاد افکت های مختلف یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به زیرهای مختلف دست پیدا کنید. .."


آموزش بافت های حیوانی در پاستل گچی برای زبان آموز متوسط

Animal Textures in Chalk Pastel for the Intermediate Learner

"این دوره به مبتدیان با تجربه یا یک هنرمند پاستل گچی متوسط ​​رویکردی تازه و بسیار کامل برای تکرار یک سه بعدی واقع گرایانه ارائه می دهد. . .


آموزش سرگرمی با آبرنگ های Viviva!

FUN with Viviva Watercolors!

در این کلاس، من شما را گام به گام با نحوه طراحی و نقاشی آبرنگ از یک گل زیبا و پر جنب و جوش از نمای نزدیک آشنا خواهم کرد. کلاس برای هر کسی طراحی شده است. ..


آموزش پاستل روغنی واقعی برای مبتدیان کنجکاو

Realistic Oil Pastel for the Curious Beginner

سلام و به پاستل روغنی برای مبتدیان کنجکاو خوش آمدید! این دوره یک سفر گام به گام، از شروع مطلق تا پایان مطلق در ایجاد یک خواهد بود. ..


آموزش نقاشی واقعی زغال چوب برای مبتدیان

Realistic Charcoal Drawing for Beginners

چگونه یک منظره واقعی را در ذغال از یک عکس بازسازی کنیم مهارت هایی که در این کلاس کسب خواهید کرد: چگونه یک صحنه ساده با زغال چوب ترسیم کنیم. ..


آموزش کاوش در نقاشی رنگ روغن برای مبتدیان جدی

Exploring Oil Painting for the Serious Beginner

"در این دوره، ما از ابتدا تا انتها کار خواهیم کرد تا یک نقاشی رنگ روغن زیبا و واقعی از یک تخم مرغ روی پارچه قرمز روشن ایجاد کنیم. شما از این کلاس لذت خواهید برد اگر..."