Rajen Ramkallawan

هنرمند داستان نتفلیکس

سلام به همه، نام من راجندرا رامکالاوان است. من یک هنرمند داستان هستم که در حال حاضر در Netflix Feature Animation کار می کنم، یک معلم در BrainStorm Online، و یک مربی شخصی برای هنرمندان مشتاق داستان هستم. من حدود 2 سال است که در هالیوود کار می کنم اما برخلاف بسیاری از هنرمندان داستان در این صنعت، مسیر سنتی را از طریق کالج انیمیشن طی نکردم.

تصویر: بالا سمت چپ: راجندرا کمتر از یک سال دارد. پایین سمت چپ: 7 ساله، وسط 26 ساله. راست افراطی 30 ساله

من در جمهوری جزیره کوچک دوقلوی ترینیداد و توباگو که در دریای کارائیب است بزرگ شدم. در آن زمان هیچ مدرسه انیمیشنی در کشور من وجود نداشت و من نمی توانستم در آمریکای شمالی به مدرسه بروم. بیشتر تحصیلات من از خواندن، یادگیری آنلاین و تمرین بود. من بارها شکست خوردم و نامه های رد بسیاری در سفرم دریافت کردم اما در طول مسیر چیزهای زیادی یاد گرفتم. حدود 7 سال طول کشید تا بعد از دانشگاه وارد صنعت انیمیشن شوم. این یک راه طولانی و سخت بود، اما من معتقدم زمان من فرا رسیده است.

تصویر: مقالاتی از روزنامه‌های محلی ترینیداد و توباگو که با من مصاحبه می‌کنند پس از اینکه کارم را در نتفلیکس پیدا کردم

من حدود 3 سال پیش تدریس را شروع کردم زیرا متوجه شدم افرادی مانند من هستند که به دلیل موقعیت های شخصی خود قادر به رفتن به مدرسه انیمیشن نیستند. من می‌خواستم دسترسی نسل جوان به تحصیلاتی را که اکنون دارم آسان‌تر کنم.

تصویر: آموزش استوری‌برد در Brainstorm آنلاین

من معتقدم که چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شما دارم زیرا بیش از بسیاری از مردم شکست خورده ام و می توانم به شما نشان دهم که از چه چیزهایی اجتناب کنید، چگونه بهبود دهید و دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا رویاهای خود را مانند من به واقعیت تبدیل کنید. انجام داد.

امیدوارم به من اجازه دهید در سفر هنری خود به شما کمک کنم.

راجندرا رامکالاوان

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شخصیت برای فیلم انیمیشن

Character Design For animated Film

"طراحی کاراکتر برای انیمیشن یک دوره مقدماتی عالی برای هر کسی است که می خواهد دنیای طراحی کاراکتر را کشف کند. شما یاد خواهید گرفت که شخصیت را توسعه دهید. ..."


آموزش مقدمه ای بر استوری بردینگ برای انیمیشن

Introduction to Storyboarding for Animation

این دوره مقدماتی بر روی مبانی استوری بورد به عنوان شکلی از ارتباط بصری در انیمیشن تمرکز خواهد کرد. این دوره مفاهیم اولیه را پوشش خواهد داد. ..