Ben Panter

عکاسی جایگزین و بازی سازی

اسم من بن پنتر است و یک هنرمند، استاد و سازنده بازی هستم. هنر من مبتنی بر عکاسی است و از تجربه و ترکیب رسانه های جدید و قدیمی لذت می برم. من مفتخر به داشتن چندین اقامتگاه هنرمندان از طریق سیستم پارک ملی در چند سال گذشته شده ام، از جمله پارک ملی کوه راکی ​​و پارک ملی آکادیا.

من همچنین حدود یک دهه است که مشغول طراحی بازی های رومیزی هستم. مانند بسیاری از افراد در این زمینه، من خیلی معمولی شروع کردم، اما اخیراً متعهد شده‌ام که جریان ثابت‌تری از بازی‌ها ایجاد کنم. من به ویژه به کمک به دیگران برای لذت بردن از طراحی بازی به عنوان یک سرگرمی برای خود اعتقاد دارم، و از طریق کلاس های خود در زمینه اشتراک مهارت، امیدوارم بتوانم آن را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهم.

شما می توانید کارهای بیشتر عکاسی من را در وب سایت من مشاهده کنید، و من را در اینستاگرام دنبال کنید @bpanter.

و می توانید بازی های من را در @circlecanoe

مشاهده کنید و در اینستاگرام دنبال کنید

در زیر لیستی از کلاس هایی است که قصد دارم به کانال خود اضافه کنم. اگر چیزی باعث علاقه شما شد، مطمئن شوید که من را دنبال می کنید تا اولین کسی باشید که از پخش آن مطلع می شوید!

کلاسهای سیانوتایپ

سیانوتیپ با مواد جایگزین - فراتر از چاپ روی کاغذ

سیانوتیپ های بسیار بزرگ - می توانید چاپی در اندازه دیوار بسازید

تکنیک‌های خلاقانه - با تکنیک‌های چاپ سیانوتایپ خود خارج از جعبه فکر کنید

سیانوتایپ روی لباس - از لوازم فروشگاه صنایع دستی در دسترس برای چاپ دائمی روی لباس استفاده کنید

تکنیک های رنگ آمیزی پیشرفته - با پردازش پرینت های خود نتایج زیبایی منحصر به فرد دریافت کنید

سیانوتیپ مرطوب - یک تکنیک بسیار آزمایشی که به فرآیند اجازه می دهد تا کنترل شود

کلاسهای طراحی بازی

یک بازی با ورق 18 بسازید - پروژه پایان این بازی

چگونه بازی خود را چاپ کنیم - کارت های سفارشی از طریق سازنده بازی

من بسیار خوش شانس بودم که در چندین سال گذشته اقامتگاه های هنرمندان را به عنوان بخشی از فعالیت هنری خود داشتم. این فرصت ها به من این فرصت را داده است که از عجله زندگی روزمره دور شوم و برای چند هفته در جایی زندگی کنم که تنها کار من ساختن هنر است.

در زیر می‌توانید پیوندهایی به کارهایی که در زمان اقامت ساخته‌ام پیدا کنید. هنرمند پارک کوهستانی Catoctin در رزیدنس - 2017

Catoctin یک پارک ملی بسیار کوچک و کمتر شناخته شده است که در مریلند، فقط یک ساعت در شمال دی سی واقع شده است. در میان کوه ها قرار گرفته است و نمونه کامل آپالاشیا است. ادعای دیگر برای شهرت این است که کمپ دیوید در داخل مرزهای آن واقع شده است. من دو هفته باورنکردنی را با خانواده ام در آنجا گذراندم (همزمان با همسرم نیز اقامت دریافت کرد) و تمام صحنه ها را کاوش کردم، در یکی از کلبه های شاه بلوط اصلی زندگی کردم و با جنگل هماهنگ شدم.

هنرمند پارک ملی آکادیا در محل اقامت - 2016

در پارک ملی آکادیا، من مجبور شدم به مدت 2 هفته در موسسه اسکودیک در شبه جزیره اسکودیک بمانم. من تمام مسیرهای شبه جزیره را پیاده روی کردم و بسیاری از آن ساحل صخره ای خاص را کاوش کردم. برای دیدن تصاویر بیشتر از آن سفر می توانید به سایت من مراجعه کنید.

هنرمند پارک ملی کوه راکی ​​در رزیدنس - 2015

راکی ماونتین اولین محل اقامت من در پارک ملی بود و چه مقدمه ای بود. به مدت 2 هفته به من یک کابین تاریخی در داخل پارک (در لبه پارک موراین اگر با آن آشنایی دارید) داده شد و من هر لحظه ممکن را به پیاده روی، رانندگی و ماهیگیری در سراسر پارک گذراندم.

Artscape Gibraltar Point Residency در تورنتو، کالیفرنیا - 2014

در سال 2014 من این فرصت را داشتم که از طریق Artscape Gibraltar Point در تورنتو به یک اقامت سریع بروم. این یک زمان باورنکردنی برای ساخت هنر اختصاصی در یک محیط ایده آل است که برای آن هدف طراحی شده است. اگر تا به حال در تورنتو هستید، یک روز را در جزیره تورنتو سپری کنید.

اقامت در برن، ایرلند - 2011

بخشی از تحصیلات تکمیلی من شامل اقامت یک ماهه در کالج هنر Burren (BCA) در اواسط برنامه بود. این به عنوان مکانی برای ارزیابی و ترکیب کارهایی بود که تاکنون انجام داده‌اید، مکانی برای خارج از منطقه آسایش شما، و امیدواریم شما را وادار به آزمایش کند، و همچنین به عنوان یک نقطه پرش در مسیر سفر طولانی یکساله خود به سمت پایان نامه -ing بیان این تجربه فراتر از استاندارد "باورنکردنی، فراموش نشدنی و غیره" دشوار است. اما شاید این کافی باشد: به عنوان نقطه شکست اصلی در جهت کار من عمل کرد، باعث شد من با سوالاتی در مورد کار خودم که پاسخ دادن به آنها برایم مشکل بود عذاب دهد، و من مصمم هستم که چند بار به آنجا برگردم. اگر راهی وجود دارد خیلی خوب بود.

هر یک از این کتاب‌های الکترونیکی که من نوشته‌ام، داستان یکی از محل سکونت من را به اشتراک می‌گذارد. می‌توانید کارهای من را ببینید و بیاموزید که چه چیزی مرا به‌عنوان یک هنرمند و عکاس به سمت هر تصویر جذب کرده است.

MFA Studio Art
کالج هنر و طراحی مور
ژوئن 2010 - اوت 2012

BA Studio Art
راتگرز - دانشگاه ایالتی نیوجرسی
سپتامبر 2004 - مه 2008

دوره های این مدرس:

آموزش Cyanotype Photography 101: Making Your First Sunprint

Cyanotype Photography 101: Making Your First Sunprint

"در سیانوتایپ 101 شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک اثر آفتابی بسازید، که در غیر این صورت به عنوان سیانوتیپ شناخته می شود. سیانوتایپ از این جهت منحصر به فرد است که شکلی از عکاسی است که تکرار نمی شود..."


آموزش عکس های سیانوتیپ چند نوردهی

Multi-Exposure Cyanotype Photographs

"این کلاس تماماً در مورد استفاده از عنصر اساسی زمان نوردهی در سیانوتایپ و آزمایش با امکانات خلاقانه است. در کلاس های قبلی ما ...."


آموزش 2 تکنیک پیشرفته سیانوتایپ: کامل کردن چاپ های نهایی عکاسی شما

2 Advanced Cyanotype Techniques: perfecting your final photography prints

من عاشق توانایی سیانوتایپ برای داشتن ذهنیت خاص خود و ایجاد نتایج منحصر به فرد است که از خود فرآیند به دست می آید (نگاهی به مقاله Wet Cyanotypes من بیندازید. . .


آموزش با نور مصنوعی ارزان یک عکس سیانوتایپ بسازید

Make a Cyanotype Photograph with Cheap Artificial Lighting

سیانوتایپ بسیار عالی است، و اکنون انجام آن در هر زمان که زمان دارید می تواند آسان تر از همیشه باشد. در این کلاس با ۲ روش نحوه استفاده از a آشنا می‌شوید. .."


آموزش با استفاده از Canva کارت های بهتری برای نمونه اولیه بازی خود طراحی کنید

Design Better Cards for Your Game Prototype using Canva

"طراحی بازی رومیزی خود می تواند واقعاً سخت به نظر برسد. نه تنها باید بفهمید که چگونه یک تم و مکانیک منحصر به فرد را ترکیب و متعادل کنید، بلکه باید ...."


آموزش Cyanotype Photography 103: چاپ از نگاتیو دیجیتال

Cyanotype Photography 103: Printing from a digital negative

"این آخرین سری از 3 قسمت من در زمینه پایه های عکاسی سیانوتایپ است. در این کلاس ما یک سیانوتیپ از یکی از تصاویر دیجیتال شما ایجاد خواهیم کرد. در ...."


آموزش تونینگ سیانوتایپ با چای و قهوه - عکاسی جایگزین

Toning Cyanotype with Tea and Coffee - alternative photography

"Cyanotype یک فرآیند عکاسی جایگزین زیبا و ساده است که به شما امکان می دهد عکاسی را انجام دهید. اما آیا اگر چیزی می خواهید ..."


آموزش Cyanotype Photography 102: مخلوط کردن مواد شیمیایی خودتان

Cyanotype Photography 102: Mixing your own chemicals

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه مواد شیمیایی سیانوتیپ خود را مخلوط کنید، کاغذ خود را بپوشانید و یک چاپ سیانوتیپ اولیه بسازید. در کلاس قبلی من، سیانوتایپ 101. ..


آموزش فرآیند سیانوتیپ مرطوب - عکاسی جایگزین

The Wet Cyanotype Process - alternative photography

"فقط ایجاد یک تغییر کوچک در فرآیند کلاسیک سیانوتایپ می تواند نتایج شگفت انگیز و زیبایی به ما بدهد. به جای چاپ با شیمی خشک، ما با i... چاپ می کنیم."


آموزش Cyanotype Toning 2: سه روش آسان

Cyanotype Toning 2: three easy methods

سیانوتایپ یک فرآیند عکاسی جایگزین زیبا و ساده است که به شما امکان می‌دهد عکاسی کنید و با تصاویر و تکنیک‌ها آزمایش کنید. ..


آموزش از سیانوتیپ های خود بدون قاب محافظت کنید - 3 روش آسان

Protect Your Cyanotypes Without a Frame - 3 easy methods

"این کلاس در مورد کاوش در 3 روش آسان برای محافظت از چاپ عکس سیانوتایپ تمام شده خود بدون چسباندن آنها در یک قاب است. اکنون، هیچ مشکلی وجود ندارد. ..."