Jordan Imiola

فیلمنامه نویس

سلام، من جردن ایمیولا هستم، یک فیلمنامه‌نویس تهیه‌شده با فیلم‌های برنده جایزه، نمایش‌های تلویزیونی، سریال‌های آنلاین، طرح‌ها و موارد دیگر. در حرفه فیلمنامه نویسی خود، در فاکس، دیزنی، NBCUniversal، Untitled Entertainment، MarVista Entertainment و Funny Buffalo Films کار کرده ام.

من نویسندگی را در هر ژانری تدریس می‌کنم، اما در نوشتن کمدی موفقیت زیادی کسب کرده‌ام. من در Second City طرح‌هایی نوشته‌ام و بداهه اجرا کرده‌ام، و انجمن فیلم‌نامه‌نویسان و بازیگران کمدی، Deadline Junkies Wednesday را اداره می‌کنم. من خالق و مجری برنامه های «عاشقانه ناامید»، «هیولا درمانی» و «پادکست فیلمنامه نویسی The Deadline Junkies» هستم، جایی که من و دو دوست بامزه ام با مجریان برنامه تلویزیونی، نویسندگان کارکنان و فیلمنامه نویسان موفق موفق مصاحبه می کنیم.

من فیلمنامه نویسی، داستان نویسی و کمدی را آموزش می دهم. همیشه به طور فعال در حال نوشتن فیلمنامه، تولید فیلم و سریال و تولید محتوا هستم.

هر ماه برای کلاس‌های فیلم‌نامه‌نویسی، کمدی، و فیلم‌سازی جدید مرا دنبال کنید. متشکرم!

اطلاعات بیشتر در زیر:



دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد محتوای کمدی: نوشتن و تولید سریال های وب، کمدی طرح دار، فیلم کوتاه، تلویزیون و فیلم

CREATE COMEDY CONTENT: Writing & Producing Web Series, Sketch Comedy, Short Films, TV, & Movies

"با این کلاس محتوای کمدی خود را ایجاد کنید. فیلمنامه نویسی کمدی و نحوه تولید مجموعه های وب خنده دار خود، کمدی طرح، فیلم کوتاه، تلویزیون شو..."


آموزش عمل 1: نوشتن و داستان سرایی (برای کتاب، فیلمنامه، تلویزیون، فیلم کوتاه، نمایشنامه، و داستان کوتاه)

ACT 1: WRITING & STORYTELLING (for Books, Screenplays, TV, Short Films, Plays, & Short Stories)

"این دوره داستان نویسی به شما می آموزد که چگونه با استفاده از تکنیک های اثبات شده داستان نویسی که در فیلم ها، کتاب ها، نمایشنامه ها، تلویزیون و شو استفاده می شود، یک داستان عالی بنویسید و تنظیم کنید.


آموزش عمل 3: نوشتن و داستان سرایی (برای کتاب، فیلمنامه، تلویزیون، فیلم کوتاه و داستان کوتاه)

ACT 3: WRITING & STORYTELLING (for Books, Screenplays, TV, Short Films, & Short Stories)

"این دوره داستان نویسی به شما می آموزد که چگونه با استفاده از تکنیک های داستان سرایی اثبات شده ای که در نوشتن کتاب، فیلم، نمایشنامه، تلویزیون و غیره استفاده می شود، یک داستان عالی بنویسید و تنظیم کنید."


آموزش فیلمنامه نویسی را با فیلم هایی که می شناسید بیاموزید: تنها در خانه، مرد آهنی، دوجبال، آرواره ها، سخت بمیرید و موارد دیگر

Learn SCREENWRITING WITH MOVIES YOU KNOW: Home Alone, Iron Man, Dodgeball, Jaws, Die Hard and More

مراحل لازم برای نوشتن یک فیلمنامه شگفت انگیز را بیاموزید. این کلاس از مثال هایی از «تنها در خانه»، «خماری»، «زن شگفت انگیز»، «مرد آهنی»، «دوجبال» استفاده می کند.


آموزش عمل 2: نوشتن و داستان سرایی (برای کتاب، فیلمنامه، تلویزیون، فیلم کوتاه و داستان کوتاه)

ACT 2: WRITING & STORYTELLING (for Books, Screenplays, TV, Short Films, & Short Stories)

"این دوره داستان نویسی به شما می آموزد که چگونه با استفاده از تکنیک های داستان سرایی اثبات شده ای که در فیلم ها، کتاب ها، نمایشنامه ها، تلویزیون و فیلم ها استفاده می شود، یک داستان عالی بنویسید و تنظیم کنید.


آموزش 44 روش خلاقانه برای نوشتن سریع + پایان داستان خود

44 Creavie Writing Ways to Write Fast + FINISH YOUR STORY

«داستان خود را با 44 اصل نوشتن خلاقانه بنویسید که فیلمنامه، کتاب، اسکیپت یا داستان کوتاه شما را تمام می کند! در این دوره نویسندگی خلاق، جردن I...


آموزش نوشتن اولین فیلم خود - نوشتن خلاقانه برای فیلمنامه

WRITING YOUR 1st MOVIE - Creative Writing for Screenplays

"در این دوره فیلمنامه نویسی، فیلمنامه نویسان مبتدی ساختار فیلمنامه های خارق العاده را می آموزند. فیلم های باورنکردنی و شخصیت های نمادین پوشش داده می شود."


آموزش نوشتن تلویزیون: نوشتن اپیزودهای تلویزیونی + فیلمنامه آزمایشی تلویزیون

TV Writing: Writing TV Episodes + TV Pilot Scripts

"این دوره نویسندگی تلویزیونی به شما یاد می دهد که چگونه برای یک برنامه تلویزیونی فعلی و/یا پایلوت تلویزیون خود یک فیلمنامه تلویزیونی بنویسید. نوشتن تلویزیون بسیار سرگرم کننده است، ...."


آموزش ساخت فیلم کوتاه - نگارش و تولید فیلم کوتاه

Short Film Making - Writing and Producing Short Films

"این دوره فیلم کوتاه همه چیزهایی را که برای ساختن فیلم کوتاه خود باید بدانید را پوشش می دهد. جوردن ایمیولا فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان فیلم شو را ساخته است. .."


آموزش استاد ساختار فیلمنامه نویسی و فیلمنامه

Master SCREENWRITING & SCREENPLAY Structure

"با یک فیلمنامه نویس تولید شده که فیلمنامه فروخته است در فیلمنامه نویسی موفق شوید. این دوره فیلمنامه نویسی استفاده از ساختار فیلمنامه را از بین می برد. ..."


آموزش فیلمی در 14 روز بنویسید: فیلمنامه نویسی سریع برای فیلمنامه، داستان سرایی و موفقیت فیلم

WRITE A MOVIE IN 14 DAYS: Fast Screenwriting for Screenplay, Storytelling, and Film Success

در این کلاس فیلمنامه نویسی در 14 روز نحوه نوشتن فیلمنامه آموزش داده می شود. در این کلاس فیلم، جردن ایمیولا، فیلمنامه نویس تولید شده که چندین فیلمنامه را فروخته است. ..


آموزش چگونه یک سری وب بسازیم: ایجاد و تولید نمایش شما

How to Make a Web Series: Creating and Producing Your Show

"این دوره همه چیزهایی را که برای ساختن یک سری وب خود نیاز دارید را پوشش می دهد. جردن ایمیولا، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری برنامه، حدود ده‌ها وب ایجاد کرده است. .."