Red Hong Yi

رد هونگ یی هنرمند معاصری است که آثاری را با بیان میراث، فرهنگ و جنسیت چینی-مالزیایی خود می سازد. او که به عنوان «هنرمندی که بدون قلم مو نقاشی می‌کشد» شناخته می‌شود، با تفسیر مجدد مواد روزمره از طریق انباشتگی اشیا، اینستالیشن‌های ترکیبی می‌سازد. او با ترکیب صنایع دستی سنتی و فناوری دیجیتال، آثاری خلق می‌کند که عادات ادراکی و پیش فرض‌ها را در مورد اشیاء و موضوعات انتخابی در نظر می‌گیرد و مضامین زنان و نژاد را بیان می‌کند.

آثار او در اچ کوئینز در هنگ کنگ، موزه هنر آسیایی در سانفرانسیسکو، مجمع جهانی اقتصاد در داووس و موزه آنکوریج در آلاسکا به نمایش گذاشته شده است. از جمع آوری کنندگان آثار او می توان به بانک جی پی مورگان چیس و بازیگر جکی چان اشاره کرد. هنر او در نشریاتی از جمله وال استریت ژورنال، تایم و نیویورک تایمز به نمایش درآمده است. موسسه ساتبی او را یکی از 11 کارآفرین دنیای هنر که باید بشناسید معرفی کرده است. مجله Tatler او را یکی از تاثیرگذارترین صداهای آسیا در سال 2020 معرفی کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک هنرمند باشیم: تجارت، بازاریابی، هدف.

How to be an Artist: Business, Marketing, Purpose.

آیا می خواهید به عنوان یک هنرمند کار کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه انتظاری دارید؟ در این ویدئو، هنرمند رد هونگ یی، درس هایی را که از کار آموخته است، برای شما به ارمغان می آورد. ..