Kyle Aaron Parson

طراح گرافیک و تصویرگر

سلام، من کایل آرون پارسون هستم، من یک طراح گرافیک و تصویرگر از ادمونتون، آلبرتا، کانادا هستم. کمی درباره خودم، من اولین کلاسم را در سال 2021 در Skillshare آپلود کردم و در همان سال پدری مغرور برای پسر شگفت‌انگیزم تیموتی شدم. واقعاً یک هدیه عالی در زندگی من است.

من برای بخش بهتری از زندگی ام تصاویری خلق کرده ام، از کتاب های رنگ آمیزی گرفته تا بنرهای رویداد. در طول حرفه‌ام به ویدیوهایی مانند ویدیوهای Skillshare تکیه کرده‌ام تا مرا در یادگیری روش‌های جدید ایجاد راهنمایی کنند. کلاس هایی که من تدریس می کنم خلاصه ای از با ارزش ترین نکات و ترفندهایی است که در طی سال ها مطالعه آموختم. تمام تلاشم را می‌کنم تا فقط با ارزش‌ترین اطلاعاتی را که به رشد شما در سفر خلاقانه‌تان کمک می‌کند، قرار دهم.

اگر در یادگیری Illustration و سایر موضوعات خلاقانه علاقه مند هستید، من را اینجا در Skillshare دنبال کنید. اگر علاقه دارید ببینید در حال حاضر در حال کار در چه نوع پروژه‌هایی هستم و برای حمایت از کارهای خلاقانه‌تر من را در اینستاگرام @kyle.aaron.art دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش هوشمندانه در Adobe Illustrator کار کنید: 5 نکته برای گردش کار بهتر

Work Smart in Adobe Illustrator: 5 Tips for a Better Workflow

هوشمندانه کار کنید، نه سخت! با 5 نکته فوق العاده، گردش کار تصویرسازی خود را در Adobe Illustrator افزایش دهید! ایده آل برای کسانی که تازه شروع کرده اند یا کسانی که تازه می خواهند. ..


آموزش Masterclass Shape Building: کار با Shapes در Adobe Illustrator

Shape Building Masterclass: Working with Shapes in Adobe Illustrator

با درک ابزارهای ایجاد شکل Illustrators، ساختمان شکل خود را به سطح بعدی ببرید! یاد بگیرید که با استفاده از اشکال زنده و صفحه کلید به راحتی اشکال را سفارشی کنید. ..


آموزش طراحی هندسی در Adobe Illustrator

Geometric Design In Adobe Illustrator

"طراحی خود را با آثار هنری هندسی کم به سطح بعدی ببرید! گرچه در این کلاس شما در مورد نحوه استفاده از ابزار قلم، ایجاد الگوها، اضافه کردن طولانی... راهنمایی خواهید شد."


آموزش طراحی گرافیکی عملی: طراحی با حجم بالا در Adobe InDesign

Practical Graphic Design: High Volume Design in Adobe InDesign

"ابزار Adobe InDesign's Data Merge به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه 100 تنوع از طراحی خود را ایجاد کنید. در این دنیای پر سرعت، ضروری است..."


آموزش انفجار خلاقیت! با 5 تمرین روزانه پتانسیل خلاقیت خود را افزایش دهید

Creativity Blast! Expand your Creative Potential with 5 Daily Exercises

"خلاقیت عضله ای است که می تواند از طریق تمرین روزانه توسعه یابد. این کاتالیزوری است که به شما امکان می دهد جهان را متفاوت ببینید و ارتباطاتی ایجاد می کند که می توانید ..."


آموزش قدرت سبک های گرافیکی: سفارشی کردن متن قابل ویرایش با کلیک یک دکمه

The Power of Graphic Styles: Customize Editable Text with a Click of a Button

"عناوین سفارشی جذاب را با کلیک یک دکمه با استفاده از سبک های گرافیکی ایجاد کنید. در این کلاس شما نکات و نکات پنل ظاهری در Adobe I را یاد خواهید گرفت. ..."


آموزش تصویر برداری در Adobe Illustrator: یک گردش کار سرگرم کننده و موثر ایجاد کنید

Vector Illustration in Adobe Illustrator: Create a Fun and Effective Workflow

"تصویر برداری وکتور یک راه سرگرم کننده و همه کاره برای ایجاد تصاویر جذاب و حرفه ای است. در این کلاس، کایل آرون پارسون به شما یاد می دهد که چگونه بسازید..."


آموزش طراحی گرافیکی عملی: اسناد زیبا را با Adobe InDesign تهیه کنید

Practical Graphic Design: Craft Beautiful Documents with Adobe InDesign

"درکی از Adobe InDesign یک دارایی بزرگ برای هر کسی است. InDesign شما را قادر می سازد اسناد پویا را به راحتی قالب بندی کنید و می تواند کاملاً تغییر شکل دهد."


آموزش Pen Tool Plus: همه کاره ترین ابزار طراحی Master Adobe Illustrators

Pen Tool Plus: Master Adobe Illustrators Most Versatile Drawing Tool

"آیا شما یک هنرمند سنتی هستید که به دنبال بردن هنر خود به دنیای دیجیتال هستید؟ یا شاید قبلاً با ابزار قلم آشنا هستید، اما می خواهید مهارت های خود را به ...


طراحی گرافیکی عملی: آموزش Adobe InDesign از طریق اصول طراحی اساسی

Practical Graphic Design: Learn Adobe InDesign Through Fundamental Design Principles

"طراحی گرافیکی همه چیز در مورد انتقال یک ایده به طور موثر است و این چیزی است که در هر صنعتی مورد نیاز است. بیاموزید که چگونه پیام خود را به اطراف منتقل کنید ...."


آموزش Mastering Gradient Mesh: از مبتدی تا عکس واقعی وکتور هنر

Mastering Gradient Mesh: From Beginner to Photo Realistic Vector Art

"حتی کاربران باتجربه Adobe Illustrator هم برای کنترل ابزار gradient mesh مشکل دارند. این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید کنترل کاملی بر این کار داشته باشید. ..."


آموزش سفارشی کردن آیکون های رسانه های اجتماعی با یک کلیک یک دکمه: سبک های گرافیکی در Adobe Illustrator

Customizing Social Media Icons with One Click of a Button: Graphic Styles in Adobe Illustrator

با پنل سبک های گرافیکی در Adobe Illustrator، زنده کردن سبک خود هرگز آسان تر نبوده است. در این کلاس چند آیکون ساده خسته کننده و mak می گیریم. ..


آموزش تصویر برداری برای مبتدیان: سفر خلاقانه خود را با Adobe Illustrator راه اندازی کنید

Vector Illustration for Beginners: Launch Your Creative Journey with Adobe Illustrator

سفر خلاقانه خود را با تصویر برداری در Adobe Illustrator آغاز کنید. داشتن یک پایه محکم در Adobe illustrator یک راه شگفت انگیز برای رساندن شما به ne است. ..