Leanne Arsenault

هنرمند، روزنامه نگار، سازنده محتوا

سلام Creative Peeps من! نام من Leanne است اما در سراسر اینترنت با نام CreativelyFree2Bme نیز شناخته می‌شوم. من یک هنرمند خودمختار هستم که الهامات و محتواهای ژورنالیستی را در اینستاگرام و Etsy ایجاد می کنم. من عاشق مستند کردن خاطراتم به روش های جالب و منحصر به فرد هستم. من مجلات دست ساز خود را ایجاد می کنم و عاشق ادغام دفترچه یادداشت با رسانه های ترکیبی و ژورنالینگ سنتی هستم تا چیزی را به تنهایی ایجاد کنم.

3 سال پیش لیسانس خود را در رشته روانشناسی به پایان رساندم. به جای ادامه دادن به دنبال کردن مسیر شغلی سنتی، تصمیم گرفتم کاری بزرگتر از آن انجام دهم.

ژورنال نویسی سنتی اغلب در درمان برای درمان طیف گسترده ای از "بیماری های" روانی استفاده می شود. من معتقدم که هر کسی می تواند از ژورنال نویسی سود ببرد. اما نه فقط روزنامه نگاری سنتی. من معتقدم مجله مکانی امن است که در آن باید بتوانید خود را به هر وسیله ای بیان کنید. برای من این به معنای نوشتن، نوشتن، کلاژ کردن و بازی با رسانه های رنگارنگ است. همه افراد خلاق هستند اما ما باید این عضله را تمرین کنیم تا پیشرفت کنیم. من معتقدم که اجازه دادن به خود برای داشتن آزادی خلاق، این قدرت را دارد که زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین من اینجا هستم تا دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم و به شما در ایجاد بین صفحات مجله خود کمک کنم به این امید که آزادی خلاقانه بیشتری را به زندگی خود بیاورید.

دوره های این مدرس:

آموزش روزنامه نگاری خلاق: ساخت صفحه با آبرنگ و کلاژ

Creative Journaling: Building a Page with Watercolor & Collage

من عاشق مستندسازی خاطراتم به روش های جالب و منحصر به فرد با ترکیب عشقم به رسانه های ترکیبی و روزنامه نگاری هستم. یکی از راه های مورد علاقه من برای ایجاد یک صفحه جالب و سرگرم کننده. ..