Cloud English

دوره های نوآورانه انگلیسی

اسم من لوک است. سلام.

من بنیانگذار Cloud English و یکی از بنیانگذاران yoli هستم. من سال‌هاست که انگلیسی تدریس می‌کنم و در طول این مدت روش‌های قدرتمند یادگیری زبان را کشف کرده‌ام که یادگیری زبان انگلیسی را بسیار آسان‌تر و موثرتر می‌کند. دوره های من به هزاران نفر کمک کرده است که به زبان انگلیسی مسلط تر شوند.

دوره های آموزشی من به شما کمک خواهند کرد:

- در مکالمات انگلیسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

- به واژگان، عبارات و عبارات انگلیسی مسلط شوید

- تلفظ و تسلط انگلیسی خود را به سطح بعدی ببرید

- مهارت های شنیداری انگلیسی خود را بهبود بخشید

- وقتی انگلیسی صحبت می کنید به انگلیسی فکر کنید

- طبیعی به نظر می رسد که دقیقاً منظور شماست

در اینجا، می‌توانید دوره‌هایی در مورد انگلیسی تجاری، زبان عامیانه انگلیسی آمریکایی، تلفظ انگلیسی آمریکایی، اصطلاحات رایج انگلیسی (مفید برای آیلتس و تافل) و موارد دیگر پیدا کنید!

من برای دوره های خود از سبک ارائه صفحه تقسیم شده استفاده می کنم. شما می توانید هم صورت من و هم یک تخته سیاه دیجیتال را ببینید. این یک راه عالی برای یادگیری است!

دوره های این مدرس:

آموزش استاد انگلیسی نویسندگی | نحو، گرامر انگلیسی و موارد دیگر

Master English Writing | Syntax, English Grammar, and More

"این کلاس برای هر کسی که نیاز به نوشتن بهتر دارد ضروری است. اگر مایل به انجام کار سخت هستید، یاد خواهید گرفت که چگونه افکار خود را به صورت نوشتاری بیان کنید.


آموزش ملزومات انگلیسی خدمات مشتری

Customer Service English Essentials

تمام عبارات، جملات و نکاتی را که برای رسیدگی به هر موقعیت خدمات مشتری مودبانه و طبیعی نیاز دارید، بیاموزید. این دوره برای زبان انگلیسی غیر بومی در نظر گرفته شده است. ..


آموزش تلفظ پیشرفته انگلیسی آمریکایی | تسلط کامل

Advanced American English Pronunciation | Complete Mastery

"سلام. من لوک هستم! شاید احساس می کنید انگلیسی شما خوب است، اما تلفظ شما پیشرفت نمی کند. شما آن صدای روان بومی انگلیسی را می خواهید، اما نمی توانید. .."


آموزش عبارات انگلیسی آمریکایی که هر بومی زبانی می داند

American English Expressions Every Native Speaker Knows

«هنگام تماشای یک فیلم آمریکایی، آیا تا به حال این را به خود گفته‌اید؟ "من هر کلمه ای را می فهمم، اما نمی دانم درباره چه چیزی صحبت می کند!" اگر این شما هستید. .."


آموزش انگلیسی سفر | راهنمای کامل برای زبان آموزان انگلیسی

Travel English | A Complete Guide for English Learners

"سفر قرار است سرگرم کننده باشد، نه استرس زا. اما اگر به خارج از کشور سفر می کنید، چه برای تعطیلات و چه برای تجارت، انگلیسی در همه جا وجود دارد. و اگر انگلیسی y نیست. .."


آموزش ساختن مغز انگلیسی شما

Building Your English Brain

"اگر نمی توانید به زبان انگلیسی فکر کنید، نمی توانید به زبان انگلیسی کاملاً مسلط شوید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما درست است. ترجمه زبان خود به E. .."


آموزش زبان عامیانه انگلیسی آمریکایی | عباراتی برای کار

American English Slang | Phrases for Work

«اگر انگلیسی زبان دوم شماست، وقتی با انگلیسی زبانان بومی صحبت می‌کنید، می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد. چرا این اتفاق می افتد. .."


آموزش ارائه های جذاب | با وضوح و اطمینان صحبت کنید

Engaging Presentations | Speak with Clarity and Confidences

تاثیرگذار کردن ارائه‌هایتان چالش برانگیز است؟ در کشف صدای متمایز خود مشکل دارید؟ اگر اضطراب و فقدان مهارت مانع می‌شود...


آموزش تسلط به زبان انگلیسی: چگونه مانند یک سخنران بومی صدا کنیم

English Fluency: How to Sound Like a Native Speaker

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هنگام صحبت کردن در مکالمه طبیعی به نظر برسید. ما راه هایی را برای ترکیب کلمات در هنگام صحبت مداوم و همچنین چگونگی ترکیب کردن کلمات را بررسی خواهیم کرد."


آموزش رفع اشتباهات رایج انگلیسی

Fixing Common English Mistakes

"من بیش از ده سال است که انگلیسی تدریس می کنم. در این مدت، اشتباهات انگلیسی زیادی دیده ام. در نهایت، الگوهای رایج شروع به ظهور کردند. شروع کردم به توجه .."


آموزش ایمیل های حرفه ای انگلیسی | واضح و موثر بنویسید

Professional English Emails | Write Clearly and Effectively

"سلام. من لوک هستم! آیا اغلب هنگام نوشتن ایمیل های انگلیسی احساس ناامیدی می کنید زیرا نمی توانید دقیقاً منظور خود را بیان کنید؟ یا شاید ایمیل های کاری شما گاهی ج. .."


آموزش زبان عامیانه انگلیسی آمریکایی | اصطلاحات رایج

American English Slang | Common Idioms

"گاهی اوقات من احساس می کنم که انگلیسی گفتاری و انگلیسی نوشتاری دو زبان متفاوت هستند. من انگلیسی را در مدرسه از کتاب یاد گرفتم، اما واقعاً برای درک کردن مشکل دارم. . .


آموزش مکالمات طبیعی انگلیسی

Natural English Conversations

"آیا از مکالمه انگلیسی می ترسید زیرا نگران احمق به نظر رسیدن هستید؟ نگران نباشید. من اینجا هستم تا کمک کنم! در این دوره شما را راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش استاد زبان انگلیسی | مهارت های گفتاری، گرامر، و بیشتر

Master Native English | Speaking Skills, Grammar, and More

"سلام. من لوک هستم! اگر هدف شما این است که به زبان انگلیسی مسلط شوید، این دوره آموزشی است. من بیش از 8 سال است که روی درس های این دوره انگلیسی کار می کنم. .."


آموزش تلفظ انگلیسی آمریکایی

American English Pronunciation

"در این دوره شما تلفظ تک صداهای انگلیسی را یاد می گیرید. ما هم نحوه ساخت صداها و هم نمونه هایی از آن صداها را در کلمات و .. را بررسی می کنیم."


آموزش زبان عامیانه انگلیسی آمریکایی | عباراتی برای زندگی روزمره

American English Slang | Expressions for Daily Life

"واقعیت این است که انگلیسی نوشتاری و انگلیسی گفتاری بسیار متفاوت هستند. احتمالاً دلیل این است که شما در اینجا به این دوره نگاه می کنید. ممکن است از خود بپرسید: "Wha. ..."


آموزش گرامر انگلیسی کامل | تمام الگوهای جملات انگلیسی

English Grammar Complete | All English Sentence Patterns

"شما گیر کرده اید. شما می خواهید خود را کاملاً به زبان انگلیسی بیان کنید، اما هرگز به درستی ظاهر نمی شود. شما نمی توانید جمله مناسبی را پیدا کنید. وقتی صحبت می کنید یا می نویسید ...."


آموزش نوشتن عالی با ChatGPT | راهنمای عملی کامل

Great Writing with ChatGPT | A Complete Hands-on Guide

"چند بار تا به حال خود را تا زانو در نتایج عمومی ChatGPT پیدا کرده اید و زمان بیشتری را صرف کار مجدد نسبت به کار از ابتدا کرده اید؟


آموزش چگونه انگلیسی را به روش صحیح یاد بگیریم

How to Learn English the Right Way

"آیا تا به حال احساس می کنید که در زبان انگلیسی آنقدر که فکر می کنید پیشرفت نمی کنید؟ آیا تا به حال احساس می کنید که گیر کرده اید، اما نمی دانید چگونه به جلو بروید؟ اینطور نیست..."


آموزش مصاحبه شغلی انگلیسی: شغل رویایی خود را بدست آورید (بیش از 50 سوال)

Job Interview English: Get Your Dream Job (50+ Questions)

"در مورد مصاحبه شغلی انگلیسی آینده خود احساس نگرانی می کنید؟ این دوره را بگذرانید و به خودتان کمک کنید تا استخدام شوید! اگر یک انگلیسی غیر بومی هستید s. .."


آموزش تلفظ استاد انگلیسی | تمریناتی برای عادات کامل

Master English Pronunciation | Exercises for Perfect Habits

"سلام! من لوک هستم. آیا می خواهید بدون نیاز به فکر کردن در حین صحبت کردن، تلفظ انگلیسی با صدای طبیعی داشته باشید؟ نگاه نکن. شما دوره مناسب را پیدا کردید. .."