Hans Fleurimont

نویسنده، مدرس و گرافیست



سلام،

اسم من هانس فلوریمونت است. من در سال 1985 در بروکلین، نیویورک متولد شدم و در آنجا با قدردانی از هنرهای تجسمی بزرگ شدم. من در حال حاضر یک گرافیست هستم که به مربی معلم تبدیل شده ام و دانش و تجربیاتم را با دنیا به اشتراک می گذارم. من برای اولین بار از دوران راهنمایی شروع به کشیدن قهرمانان کتاب های مصور کردم و از آنجا نتوانستم متوقف شوم.

در سن 17 سالگی، در نوامبر 2004 به ارتش ایالات متحده پیوستم. سه سال و ده ماه خدمت کردم و در توپخانه صحرایی به عنوان ناظر پیشرو تخصص داشتم. من در Ft مستقر بودم. لوئیس، واشنگتن و من یک تور 15 ماهه در عراق داشتیم. من در سپتامبر 2008 خدمت را ترک کردم و سفر جدیدی را شروع کردم.

در آوریل 2010 من شروع به رفتن به مدرسه در موسسه هنر شهر نیویورک کردم، جایی که در آنجا به عنوان یک طراح گرافیک تحصیل کردم. زمانی که برای طراحی گرافیک در کالج بودم، عشقم به هنرهای تجسمی را دوباره کشف کردم. من شروع به آزمایش انواع روش‌های مختلف برای استفاده از کلمات به عنوان چیزی جذاب و خلاقانه کردم. اکنون بسیاری از کارهای هنری و طراحی های من حول استفاده از تایپوگرافی یا حروف دستی می چرخد. من همچنین توانستم مهارت های تصویرسازی و فرآیند کلی خلاقیت خود را پرورش دهم.

تا کنون در حرفه خود به عنوان یک طراح گرافیک، روی بیش از 200 پروژه طراحی کار کرده ام و هدایت هنری را برای چندین رویداد و سخنرانی به همراه داشته ام. در طول سال‌ها، من با بیش از صد شریک و مشتری مختلف کار کرده‌ام، و چندین دانش‌آموز را راهنمایی کرده‌ام و مهارت‌های طراحی من بسیار خوب و در سطح بالا هستند.

امروز من شوهر و پدر دو فرزند هستم. من یک کونگ فو کار مشتاق، یک مربی، یک مربی، یک مربی، یک سخنران عمومی هستم و به عنوان یک طراح گرافیک آزاد به کار خود ادامه می دهم. من علاقه زیادی به تدریس و کمک به دیگران دارم که یاد بگیرند چگونه خودشان را بهتر کنند. من مهارت های زیادی را به دست آورده ام که در سطوح بالا پرورش داده ام و اکنون سعی می کنم آن مهارت ها را به دیگران آموزش دهم. من هر روز به ارتقاء سطح خود ادامه می‌دهم و برای موفقیتم از خدای حقیقت و عیسی مسیح تشکر می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش قدرت Adobe illustrator: ابزارهای اساسی و مرور کلی

The Power of Adobe illustrator: Basic tools and Overview

در این دوره من نحوه استفاده از adobe illustrator را نشان می دهم. من یک نمای کلی از illustrator به عنوان یک مجموعه ابزار و قابلیت های آن ارائه می دهم. در آن من حدود 33 ابزار را پوشش می دهم. توضیح می دهم. ..


آموزش الگوها و اصول: ایجاد از طریق سبک آزاد، قسمت 3

Patterns & Principles: Creating Through Freestyling, Part 3

"این کلاس ادامه ای از الگوهای ایجاد من با استفاده از سری adobe illustrator است. در آن چند تکنیک را به شما نشان خواهم داد که دوست دارم هنگام ایجاد pa استفاده کنم. ..."


الگوها و اصول: آموزش ایجاد الگوها با استفاده از اصول، قسمت 1

Patterns & Principles: Learn To Create Patterns By Using Principles, Part 1

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش ایجاد الگوهای زیبای سطح با استفاده از Adobe Illustrator، قسمت 2

Creating Beautiful Surface Patterns Using Adobe Illustrator, Part 2

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.