Robert Sullivan

مربی بین المللی، مدرس و کارآفرین

رابرت سالیوان بیش از 30 نشریه معتبر در زمینه کسب و کار و مدیریت دارد و از سال 1995 آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور را در سطح جهانی تدریس کرده است.

او با نخست وزیر بریتانیا، وزرای کابینه و مقامات بسیار ارشد در سطح جهان کار کرده است.

او یک مربی، مربی و کارآفرین بین‌المللی با سال‌ها تجربه در زمینه عملی کردن نظریه است.

بازخوردهای تدریس او استثنایی است و او به خوبی دارای شبکه و احترام است که در 1٪ اعضای برتر لینکدین است، با بیش از 52000 دنبال کننده توییتر و تعداد زیادی دنبال کننده در فیس بوک.

حرفه او هم متنوع و هم بسیار موفق است که در تجارت، دانشگاه، کارآفرینی، مراقبت اجتماعی و داشتن یک حرفه موفق در خدمات ملکی کار کرده است.

با مدرک کارشناسی ارشد از گروه راسل (لیگ آیوی بریتانیا) - دانشگاه گلاسکو - MBA از دانشگاه کیل و دیپلم های متعدد از کالج نظامی سلطنتی علوم، دارای پیشینه علمی استثنایی است.

سالیوان در تعداد زیادی از دانشکده های بازرگانی بین المللی از جمله در: دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل دانشگاه Strathclyde، دانشگاه هنگ کنگ، مدرسه بازرگانی دانشگاه آزاد، دانشگاه لستر، دانشگاه کارولینای جنوبی، دانشگاه غرب اسکاتلند، دانشکده مطالعات آفریقایی و شرقی (دانشگاه لندن)، دانشگاه لیورپول و دانشگاه بارسلونا .

او برای تعدادی از نهادهای حرفه ای از جمله مؤسسه رسمی دارایی عمومی و حسابداری، کالج سلطنتی پرستاری، مؤسسه منشور بانکداری، مؤسسه حسابداران خبره در انگلستان و ولز، مؤسسه حسابداران خبره و انجمن حقوقی اسکاتلند.

او از استفاده از مهارت ها و تجربیات خود در زمینه های مختلف برای کمک به موفقیت شما لذت می برد،

برای تماس مستقیم با او ایمیل بزنید: support@dbsworld.org

دوره های این مدرس:

آموزش Neuroplasticity: نوروپلاستیسیته چگونه مغز خود را دوباره سیم کشی کنید

Neuroplasticity : Neuroplasticity how to rewire your brain

جدید و هیجان انگیز. نوروپلاستیسیته و مدیریت اضطراب را پوشش می دهد. اگر مضطرب یا نگران هستید، نکات فوق العاده ای در اینجا وجود دارد! مغز خود را با. ..