Zac Hartley

کارآفرین و معامله گر روز

سلام!

اسم من زک هارتلی است و اهل کلگری، آلبرتا، کانادا هستم. من یک کارآفرین تمام وقت، سرمایه گذار و یوتیوبر هستم که علاقه زیادی به ایجاد کسب و کار و به اشتراک گذاشتن تجربیاتم دارم.

من بیشتر صبح‌هایم را به تماشای بازارها و ارزیابی سرمایه‌گذاری می‌گذرانم، و بعدازظهرها معمولاً روی یک سرمایه‌گذاری تجاری کار می‌کنم یا سعی می‌کنم از محتوای جدیدی فیلمبرداری کنم تا با شما به اشتراک بگذارم! اگر علاقه مند به دیدن هر یک از سرمایه گذاری های من هستید، می توانید کانال یوتیوب من @zachartley را بررسی کنید و حتی می توانید در چت خصوصی من در آنجا نیز ثبت نام کنید.

هدف من با Skillshare این است که سعی کنم تا حد امکان دانش را در قالبی آسان و قابل درک ارائه کنم که افراد عادی بتوانند از آن برای تغییر زندگی خود استفاده کنند.

اگر می‌خواهید درباره نحوه انجام کارها بیشتر بدانید، لطفاً نمایه اشتراک مهارت من را دنبال کنید و دوره‌های من را بررسی کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای 1 ساعته برای یک امتیاز اعتباری بهتر

1 Hour Guide To A Better Credit Score

آیا امتیاز اعتباری شما را عقب نگه می دارد یا شما را کند می کند؟ آیا در تلاش هستید که بفهمید چگونه امتیاز خود را افزایش دهید؟ خوب در این دوره من قصد دارم به اشتراک بگذارم. ..


آموزش تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بیت کوین

Trade and Invest in Cryptocurrency and Bitcoin

"سلام به همه! اسم من زک هارتلی است و حدود 2 سال است که با ارزهای رمزنگاری شده معامله می کنم. من در بورس شروع به کار کردم، اما Crypto یک لوح دارد. .."


آموزش طرح راه اندازی محصول: از ایده تا موفقیت در بازار

Product Launch Blueprint: From Idea to Market Success

"آیا برای شروع یک سفر هیجان انگیز برای شروع کسب و کار خود آماده اید؟ در این دوره جامع، دانش و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت را به دست خواهید آورد."


آموزش خرید و فروش گزینه ها برای مبتدیان

Options Trading for Beginners

"در این کلاس می‌خواهم نحوه عملکرد گزینه‌ها را به شما توضیح دهم و معاملات واقعی گزینه‌های خود را همانطور که آنها را انجام می‌دهم نشان می‌دهم! این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که ..."


آموزش مبانی بازار سهام

Stock Market Fundamentals

"سلام به همه! نام من زک هارتلی است و در این دوره می‌خواهم همه چیزهایی را که باید بدانید تا مطمئن شوید اولین سرمایه‌گذاری خود را انجام می‌دهید، به شما آموزش دهم. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد مالی شخصی

Personal Finance Masterclass

این دوره همه چیزهایی را که در رابطه با درک امور مالی شخصی و شروع سفر به سمت امنیت لازم است بدانید را پوشش می دهد. در سراسر این کو. ..


آموزش تجارت روزانه برای مبتدیان

Day Trading For Beginners

"معامله روزانه اصطلاحی است که به معنای خرید و فروش اوراق بهادار در یک روز است.   این قمار نیست، همچنین پیچیده نیست و هیچ رازی وجود ندارد."


آموزش سرمایه گذاری سود سهام برای بازنشستگی پیش از موعد

Dividend Investing For Early Retirement

"زمان آن فرا رسیده است که پول خود را در سود سهام سرمایه گذاری کنید تا زودتر به بازنشستگی پیش از موعد برسید و در این دوره من تمام دانش مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار می دهم."