Laney Schenk

کسب و کار دعوت را جدی بگیرید

سلام، سلام، سلام به همه!

من Laney هستم، یک طراح دعوت، خوشنویسی، و استراتژیست تجاری برای خلاقان. من به عنوان یک هنرمند، بیشتر بر کارهای عروسی و گفتن داستان های عاشقانه تمرکز می کنم. به عنوان یک معلم، اشتیاق من به شما کمک می کند تا خود و کسب و کارتان را جدی تر بگیرید. اگر شما یک عروس DIY هستید - به جای درستی آمده اید. اگر هنرمند هستید، اما در تبدیل هنر خود به یک تجارت باثبات و سودآور مشکل دارید - به جای درستی آمده اید. اگر فقط به دنبال چند فعالیت خلاقانه سرگرم کننده برای کشش مغز خود هستید - حدس زدید، به جای درستی آمده اید!

منابع برای شما

مجموعه ای از آموزش ها، مکالمات و نکات برای کارآفرینان، نامه نگاران و طراحان گرافیک. (نحوه وکتوریزه کردن خوشنویسی، , 25 نکته برای افزایش فالوورهای IG خود)

: موارد مشابه، اما شما می توانید با سرعت خود پیمایش کنید!

: منابع قوی تر در مورد موضوعات خاص، مانند راهنمای طراحی دعوت یا آموزش ماکت لوازم التحریر.

لوازم هنری مورد علاقه ما

ما همه لوازم هنری مورد علاقه خود را مستقیماً در

پیوند داده ایم

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد پاکت نامه های زیبا و منحصر به فرد

Creating Beautiful, Unique Envelopes

به لنی شنک، نویسنده و خوشنویس بپیوندید تا نکات و نکات ایجاد پاکت نامه های بی نظیر حلزون را بررسی کند! ما مقررات اداره پست را پوشش خواهیم داد. ..


آموزش استفاده از Dubsado به عنوان طراح لوازم التحریر برای مدیریت پروژه

Using Dubsado as a Stationery Designer for Project Management

"زمانی که تجارت لوازم التحریر خود را شروع می کنید، ممکن است مدیریت تمام پروژه های مختلف، ارتباطات مشتری، پرداخت ها، قراردادها و سررسیدهای خود برایتان دشوار باشد."


آموزش با من یک سوئیت دعوت عروسی طراحی کنید!

Design a Wedding Invitation Suite with Me!

این دوره شما را تمام مراحل مورد نیاز برای یادگیری طراحی دعوت عروسی را طی می کند! ما انتخاب فونت ها و عناصر طراحی، طراحی دعوت نامه را پوشش خواهیم داد. ..


آموزش نحوه چاپ پاکت نامه | چاپ پاکت دعوت

How to Print Envelopes | Printing Invitation Envelopes

"این دوره شامل همه چیزهایی است که برای چاپ پاکت نامه در سطح حرفه ای در خانه یا خانه نیاز دارید! من با شما در میان می گذارم که از چه چاپگرهایی استفاده می کنیم، تنظیمات ...."


آموزش ساخت قاب گل برای دعوت عروسی

Building Floral Frames for Wedding Invitations

"این کلاس در مورد ساخت قاب هایی از عناصر مختلف برای دعوت عروسی است! شما یاد خواهید گرفت که چگونه: -انتخاب کنید + پاک کردن عناصر -به Shapes فکر کنید -بیار .."