Yana Knight

داستان یانا

سلام، من یانا هستم

یک هنرمند و مربی چند رشته ای که در بروکسل، بلژیک زندگی و کار می کند. کار من در مجموعه بروکسل، مرکز فرهنگی روسیه بلژیک است و در هفته طراحی هلندی به نمایش درآمده است. من یک عضو وابسته در انجمن ملی کاریکاتوریست ها و عضوی از آن هستم.

کار من الهام گرفته از تجربه معمولی و خارق‌العاده زندگی است، اغلب با رگه‌های بازیگوش، طنزآمیز و پوچ. بر آزمایش، کاوش تجربیات انسانی، اختراع، مشاهده و داستان‌گویی تأکید دارد. من در رسانه‌ها کار می‌کنم و بین رنگ‌ها، مدادها، کلمات، دوربین، نرم‌افزار و کد، و همچنین گزینه‌های کمی کمتر سنتی مانند برگ‌های له شده پاییزی، بسته‌بندی‌های شیرینی شکلاتی، نت‌های شکسته پیانو، رول‌های کاغذ توالت و روبات‌های حیوان خانگی کار می‌کنم.

آثار هنری من شامل نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و اینستالیشن‌ها بوده است، و کاوش‌های من اخیراً در رمان‌های گرافیکی نیمه اتوبیوگرافیک سورئال من با عنوان «داستان من» و نیمه‌اش به چاپ رسیده است. -عاقبت من هنر را به کودکان و بزرگسالان در بلژیک و سراسر جهان در کارگاه‌ها، کلاس‌های حضوری، آنلاین و حتی آموزش می‌دهم.


دانش آموزان می گویند...

من را دنبال کنید و کارم را در Society6 و فروشگاه‌های من بیابید!

دوره های این مدرس:

آموزش «چهارفصل»: تابستان. با کشیدن درختان تضاد نور و رنگ را بیاموزید

"Four Seasons": Summer. Learn Contrast of Light and Colour by Drawing Trees

" من تابستان را به‌عنوان نمایشی جسورانه در کت‌واک مدل‌هایی می‌بینم که لباس‌هایشان را به رخ می‌کشند. اگر زمستان به ما این شانس را می داد که مدل های برهنه را با استخوان ها و اسکلت های برهنه مطالعه کنیم، یعنی. .."


آموزش «چهار فصل»: بهار. لحن ها و ارزش ها را با نقاشی شکوفه بیاموزید

"Four seasons": Spring. Learn Tones and Values by Painting Blossom

"به مجموعه نقاشی "چهار فصل" من خوش آمدید، جایی که می‌خواهم به طبیعت اجازه دهم معلم هنر ما باشد. درختان، برگ‌ها، شاخ و برگ‌ها و موارد دیگر را نقاشی و ترسیم خواهم کرد.