Lawrence Basso

تصویرگر و خلاق بصری

من دوست دارم خودم را به عنوان یک متخصص کلی در زمینه هنر تصور کنم -- یک حلال مشکل خلاق و بصری عمدتاً خودآموخته با درجه متفاوتی از مهارت ها، سبک ها و علایق.

من به مدت 13 سال در یک شرکت طراحی در تبلیغات کار کردم و به رشد شرکت از 5 نفر به 30+ کمک کردم. بیشتر آن زمان به عنوان مدیر خلاقیت و حرکت [طراحی حرکت، ویدئو، VFX و انیمیشن] سپری شد.

به‌دنبال آن، من به‌عنوان یک هنرمند ارشد در Blizzard Entertainment/Vicarious Visions به مدت 5+ سال به‌عنوان بخشی از تیم UI، تیم سینماتیک و گروه روایت، در توسعه بازی‌های ویدیویی کار کردم. من از کار بر روی بازی هایی مانند Diablo IV، Destiny 2 (نسخه رایانه شخصی، Warmind، Forsaken، Black Armory، Destiny Guardians Korea) و Tony Hawk Pro Skater 1+2 و همچنین بازی های دیگر لذت برده ام.

اکنون به عنوان یک طراح ارشد حرکت در Sticker Mule به بازاریابی بازگشته‌ام و انواع ویدیوهای سرگرم‌کننده و انیمیشن‌ها را خلق می‌کنم.

من همچنین علایق زیادی دارم که عبارتند از طبل زدن و موسیقی، بازی های ویدیویی، طراحی و تصویرسازی، ساخت مدل مقیاس، کتاب های مصور، فیلم و البته تدریس!

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ آمیزی کتاب کمیک دیجیتال

Digital Comic Book Coloring

نام من لارنس است و کتاب های کمیک را با نام "Lawnz" رنگ می کنم و تقریباً یک دهه است که با متخصصان مختلف در این صنعت کار کرده ام. من داشتم. ..


آموزش یک ماه تمرکز: پروژه هنری خود را با استفاده از Inktober ایجاد و تکمیل کنید

One Month of Focus: Create & Complete Your Art Project Using Inktober

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید! اگر شما هم مثل من هستید، پس خلاقیت شما فراتر از نقاشی کردن است. احتمالاً پروژه های هنری زیادی در انواع مختلف دارید. .."