Maya Galleas

هنرمند و تصویرگر آبرنگ.

سلام، من مایا گالیاس هستم!

من یک هنرمند و تصویرگر آبرنگ هستم. ماجراجویی نقاشی من با هنر درمانی شروع شد و به یک حرفه خلاق تبدیل شد. روند هنری برای من هماهنگی و لذت به ارمغان می آورد. من عاشق یادگیری دانش جدید و به اشتراک گذاشتن بیشتر و بیشتر جادوی آبرنگ با مردم، خطوط صاف آن، شفافیت رنگ ها، جادوی ترکیب رنگ ها و انتقال های ملایم هستم. هنر به ما این امکان را می دهد که خودمان را بشناسیم و کمی شادی ایجاد کنیم، با انرژی رویاها و هماهنگی پر کنیم. این قدرت بیان خود و عمق صدای شما را می دهد.

از اوایل کودکی، دوست داشتم در کارهای خلاقانه مختلف شرکت کنم. برای باربیم لباس می دوختم و طراحی می کردم، روسری و جوراب بافتنی، نخ و مهره دوزی می کردم، ماکرامه می بافتم و حتی کمی درباره ساخت گل مصنوعی یاد گرفتم. من حتی در مورد اوریگامی صحبت نمی کنم. اما با عشق به خلاقیت، به عنوان یک تکنسین فرآیند تولید تحصیل کردم. برای مدتی، شیمی ایده مورد علاقه من بود. من حتی در آزمایشگاه رنگ می ساختم و رویای این را داشتم که قلم مو را در دست بگیرم تا نقاشی ام را بکشم. راه من به هنر رسید.

من عاشق نقاشی فضا، رنگ ها و عمق آن هستم، اما دوست دارم طبیعت را با خطوط منحصر به فرد و اشکال خاصش نقاشی کنم. فضا برای من نه تنها خالی یا پر است. با هزاران کهکشان و میلیون‌ها صورت فلکی، سحابی‌ها، و اقیانوس‌های ستاره‌ها، سیارات، ماهواره‌ها، رنگ‌های باورنکردنی خورشید و پدیده‌های سیاه‌چاله می‌درخشد. مانند گل ختمی یا ابر، مانند کارامل یا حتی یک فنجان قهوه است. این یک نفس تازه از آزادی و روشنایی، ایده های جدید، و امکانات بی پایان است. این یک رویا و آتش بازی احساسات است. این چیزی غیرقابل توصیف و الهام بخش است.

بیایید با هم نقاشی کنیم. از فرآیند لذت ببرید و به نتیجه خود افتخار کنید. در دنیای شگفت انگیز آبرنگ، بازی سایه ها و هایلایت ها، عمق و نیم تن ها، ضربه ها و شستشوها شیرجه بزنید. به یاد داشته باشید، رنگ های روشن روحیه خوبی دارند و نقاشی به ما شادی و لبخند می بخشد. بنابراین، زمان را از دست ندهید، لوازم خود را بردارید و کلاس های من را تماشا کنید.

دوره های این مدرس:

کهکشان رنگارنگ سرگرم کننده با آبرنگ: آموزش نقاشی با آبرنگ های مایع

Fun Colorful Galaxy with Watercolor: Learn to Paint with Liquid Watercolors

در این کلاس، یک نقاشی آسان کهکشانی با آبرنگ مایع را به شما آموزش خواهم داد. من نحوه استفاده از مایع ماسک، نحوه تهیه کاغذ و نحوه استفاده را توضیح خواهم داد. ..