Izabella Orzelski

سلام/Bonjour!

اسم من ایزابلا است و یک هنرمند-آموزگار ساکن ادمونتون، آلبرتا هستم. من دارای مدرک MFA از آکادمی هنر نیویورک و مدرک دکترا هستم. در آموزش هنر از دانشگاه آلبرتا.

زندگی من به واسطه ادب و آسایش مرتبط با کانادایی بودن و افراط و تفریط عاطفی ناشی از داشتن روح اسلاوی است. زندگی غنی و زیبا است و من در تلاش برای کشف کامل آن هستم. هنر همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است، اگرچه نقاشی بیشتر به شخصیت من می آید. در حالی که در مقابل بوم خالی ایستاده ام احساس می کنم به دنیای جادویی خودم پیوند زده شده ام. همیشه یک شروع جدید با بی نهایت پایان ممکن وجود دارد. من این را خیلی دوست دارم.

در طول سال‌ها، بدن انسان منبع اصلی شیفتگی من بوده است. شاید پیچیدگی آن، که انبوهی از تجربیات جسمانی را در بر می گیرد، مرا به این حالت شیفتگی کشانده باشد. به عنوان مثال، در حالی که در خلق پرتره غوطه ور هستم، اغلب به این فکر می کنم که چگونه خرد وجودی هر لحظه که می گذرد، بدن سوژه من را به منظره ای از غم و شادی در حال تکامل ابدی تبدیل می کند که در نشانه های قابل مشاهده ظاهر می شود.

اخیراً، باغ خود را به عنوان منبع الهام کشف کرده ام. در اینجا، پتانسیل تفاوت های ظریف رنگی نامحدود است در حالی که هزارتوی اشکال ارگانیک خاطرات خوش گذشته را تداعی می کند. تابستان های کانادا کوتاه است. این در تکنیک نقاشی من با ضربات شدید و در بیشتر موارد استفاده از رنگ ضخیم برای ثبت لحظه های زودگذر در زمان منعکس شده است.

برای تلاش‌های هنری آینده‌ام، راه روشنی ندارم. بلکه می‌خواهم به اشتیاق و تجربیات جدید زندگی اجازه دهم که مرا به سفری بصری جدید ببرد. من برای احتمالات جدید، "هنوز آینده" باز هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش شاهکار ویترای مصنوعی

Faux Stained Glass Masterpiece

"این دوره در مورد ثبت زیبایی اشکال نیمه شفاف است که در کنار هم قرار گرفته اند و در ترکیبی شگفت انگیز به انتخاب شما، چه منظره، شکل، فلو..."


آموزش مانند سزان نقاشی کنید

Paint Like Cezanne

این دوره مقدمه ای بر سبک نقاشی استاد پست امپرسیونیست، پل سزان است. با استفاده از اکریلیک یا روغن، یاد خواهید گرفت که چگونه pai کنید. ..


آموزش امپرسیونیسم: مانند کلود مونه نقاشی کنید

Impressionism: Paint Like Claude Monet

برای کسانی که عاشق امپرسیونیسم هستند و نقاشی های کلود مونه را تحسین می کنند، این یک دوره آموزشی ضروری است! با استفاده از اکریلیک، یاد خواهید گرفت که چگونه مناظر افسانه ای را نقاشی کنید. ..