Alma Vasquez

دعوت نامه عروسی حرفه ای

من آلما هستم! یک طراح دعوت و خرده فروش، متخصص در عروسی.

از سال 2008 تا 2017، من صاحب یک فروشگاه دعوت‌نامه آجر و ملات فیزیکی در هیوستون، تگزاس بودم و همچنان به مشاوره محلی و آنلاین ادامه می‌دهم.

در نتیجه، من با هزاران عروس رو در رو مشورت کرده ام! با کار بسیار نزدیک با آنها به صورت روزانه، و همچنین با مطالعه هر یک به عنوان فردی در طول بازدیدهایشان، رازهایی را کشف کردم که عروس ها در دعوت نامه عروسی خود به دنبال چه چیزی هستند و چرا آنها یک طرح دعوت را بر دیگری انتخاب می کنند.

من همچنین به شدت صنعت طراحی دعوت عروسی را مورد مطالعه قرار دادم و متوجه شدم که رازهای زیادی در آن وجود دارد. و من بسیار هیجان‌زده هستم که اکتشافات و این درس‌هایم را از طریق کلاس‌های شخصی‌ام با شما به اشتراک بگذارم.

من علاقه زیادی به دعوت نامه عروسی و همه چیز کاغذی دارم! و همچنین اشتیاق به اشتراک گذاری دانش و خردی که در سفر خود پیدا کرده ام - به عنوان طراح، خرده فروش و کارآفرین - با دیگران در سفر مشابه یا مشابه داشته باشید.

اگر در طراحی دعوت نامه یا کارآفرینی تازه کار هستید، یا حتی اگر مدتی در آن بوده اید، از شما دعوت می کنم به کلاس های من بپیوندید! (حتماً، به زودی! لطفاً حتماً من را دنبال کنید تا هنگام پخش زنده، اعلان دریافت کنم!)

دوره های این مدرس:

آموزش یک مونوگرام ویکتوریایی معتبر ~ در Adobe Illustrator طراحی کنید

Design an Authentic Victorian Monogram ~ in Adobe Illustrator

"با محبوبیت عروسی های سلطنتی اخیر و درام های دوره ای سرسبز، ما شاهد یک نوسان اساسی در روند دعوت عروسی آنلاین هستیم و یکی از ..."


آموزش طراحی دعوت عروسی که به فروش می رسد! - مستر کلاس دعوت عروسی

Design Wedding Invitations That SELL! - A Wedding Invitation Masterclass

یادگیری نحوه "طراحی" دعوتنامه عروسی یک چیز است. و یک چیز دیگر، برای یادگیری نحوه طراحی دعوتنامه عروسی که در واقع BRIES هستند. ..