Amy Stoddard

ایمی ایلوستریتز

سلام، من امی هستم! من یک تصویرگر و هنرمند طنز هستم که در غرب میانه آمریکا زندگی می کنم. من از خلق آثار هنری روشن، مفرح و زنانه لذت می برم و در حال حاضر روی ساختن هنرم به عنوان یک تجارت کار می کنم. من از مدرسه هنر و طراحی هرون با مدرک هنرهای زیبا و همچنین مدرک آموزش هنر فارغ التحصیل شدم. من از به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران لذت می برم و تلاش می کنم دلسوز و مشوق باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ساخت سنجاق های مصور گنبدی رزینی با فیلم شرینک

How to Make Resin Domed Illustrative Brooches with Shrink Film

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه تصاویر خود را به سنجاق های گنبدی رزینی چاپ شده بر روی فیلم شرینک تبدیل کنید. شما فقط باید اصل خود را با خود بیاورید..."


آموزش ساخت آویزهای هنری پوشیدنی ساده

Creating Simple Wearable Art Pendants

این یک کلاس آسان و سرگرم کننده برای ایجاد آویزهای هنری پوشیدنی خودتان است که از تصاویر خودتان ساخته شده است. این کلاس برای کسانی که به دنبال پروژه هستند عالی است. ..


آموزش ایجاد الگوهای تکراری بدون درز در Affinity Photo

Creating Seamless Repeating Patterns in Affinity Photo

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه آثار هنری خود را به الگوهای کاشی کاری بدون درز در Affinity Photo تبدیل کنید. این کلاس یک دوره نسبتاً سطح مبتدی است، اما این کار را انجام خواهد داد."


آموزش نحوه ساخت سنجاق های سفالی نقاشی شده با دست

How to Make Illustrative Hand Painted Clay Brooches

بیاموزید که چگونه طرح های گویا خود را به سنجاق های گلی دست ساز و نقاشی شده تبدیل کنید. من شما را در کل فرآیند انتقال desi راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش ایجاد سنجاق های چوبی گویا با Cricut Maker

Creating Illustrative Wooden Pinback Brooches with the Cricut Maker

آیا تا به حال خواسته اید که سنجاق های چوبی شیک و نقاشی شده با دست خود را بسازید؟ سپس ایجاد سنجاق چوبی گویا کلاس برای شما است! این کلاس ..


آموزش تبدیل هنر آبرنگ خود به استیکر با کریکات

Turning your Watercolor Art into Stickers with a Cricut

در این کلاس من شما را از طریق فرآیند تبدیل آسان آثار هنری آبرنگ اصلی خود به یک برگه برچسب دوست داشتنی برای فروش، نگهداری یا اشتراک گذاری راهنمایی می کنم! به ge. ..


آموزش یاد بگیرید که شخصیت های زیبای Kawaii را برای لذت خود یا طراحی محصول بکشید

Learn to Draw Cute Kawaii Characters for Your Own Enjoyment or Product Designs

"این یک کلاس کوچک کوتاه و ساده در مورد بررسی این است که چه چیزی یک شخصیت را زیبا می کند و چگونه می توان شخصیت های منحصر به فرد خود را ایجاد کرد که می توانید از آنها برای عدالت استفاده کنید.


آموزش طراحی های زیبای گل قارچ را به صورت دیجیتالی در Clip Studio Paint ایجاد کنید

Create Beautiful Mushroom Floral Designs Digitally in Clip Studio Paint

یاد بگیرید که هنر گل های قارچی زیبا بسازید که می توانید از آن در دفترچه نویسی، ژورنال یا برای دعوت نامه ها، کارت ها و حتی برچسب ها استفاده کنید. کاوش خواهیم کرد. ..