Joy Neasley

آبرنگ هنرمند حیات وحش و طبیعت

هنرمند آبرنگ و حیات وحش و طبیعت (تمام وقت) و عکاس (پاره وقت).

جوی نیزلی که در حال حاضر خارج از تنسی است، یک هنرمند آبرنگ است که متخصص در حیات وحش و طبیعت تنسی است. او از نقاشی در زیر نور طبیعی خورشید در فضای باز با پالت کوچکی از رنگ‌های آبرنگ با کیفیت، گواش سفید و 100% پنبه، کاغذ آبرنگ آرشیوی HP لذت می‌برد.

خیلی ها می پرسند که آیا او تمام زندگی خود را نقاشی کرده است؟ پاسخ منفی است. جوی که در شرق تگزاس به دنیا آمد، در نوجوانی اغلب برای خواندن، نوشتن و کشیدن به مزرعه ای نزدیک ناپدید می شد. جوی در زمانی که 19 ساله بود، اجازه داد نقاشی به مادری و زندگی خانوادگی تبدیل شود. در سال 2009 بود که او دوباره شروع به طراحی کرد. از سال 2009 او بر روی گرافیت، زغال چوب و مدادهای کربنی تمرکز کرد. پس از تجربه دو سکته مغزی در تابستان 2013 بود که او نقاشی را آغاز کرد (در سال 2015) و از سیاه و سفید مدادها فراتر رفت. دکتر او به او توصیه کرد که چیز جدیدی را به عنوان بخشی از توانبخشی خود از سکته یاد بگیرد. شما می توانید پیشرفت او را از زمانی که نقاشی را در

شروع کرده است ببینید

در سال 2015، جوی شروع به یادگیری از آموزش‌های YouTube، کلاس‌های آنلاین مدرسه آبرنگ آنا میسون، و بعداً، کلاس آنلاین تصویرسازی گیاه‌شناسی Dianne Southerland کرد. کارهای او را در مورد او بررسی کنید و از فروشگاه Etsy او خرید کنید. اکنون، می‌توانید Joy را نیز در آن پیدا کنید.

جوی با ترکیب عشق به فضای باز در زیر نور طبیعی خورشید و عشق تازه به آبرنگ، شروع به تمرکز بر حیات وحش و طبیعتی کرد که در بسیاری از مسیرها و مسیرهای سبز تنسی می بیند. بین مسیرها و پارک‌های ایالتی متعدد در داخل ایالت، جوی یک عمر الهام‌بخش نقاشی‌هایش است.

دوره های این مدرس:

آموزش مجله کسب و کار خلاق شما برای هنرمندان - Bullet Journaling

Journal Your Creative Business for Artists - Bullet Journaling

"این کلاس شما را در فرآیندی که جوی برای ساختن یک مجله کسب و کار خلاق برای سال 2022 استفاده می کند، راهنمایی می کند. هنرمندان افرادی بصری هستند. ساخت ژورنال کسب و کار خلاق آی. .."


آموزش با استفاده از آثار هنری خود، نوت بوک‌های دست‌ساز Artisan Top Bound ایجاد کنید

Create Artisan Handmade Top Bound Notebooks Using Your Artwork

«به یکی از کلاس‌های «تبدیل هنر آبرنگ به محصول» خوش آمدید که در آن یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از خود، دفترچه‌های مارپیچ دست‌ساز و خیره‌کننده بسازید...»


آموزش بازگشت به مبانی آبرنگ: ایجاد یک پالت رنگ

Back to Watercolor Basics: Creating a Palette of Paints

بازگشت به مبانی آبرنگ مجموعه جدیدی از دوره های آموزشی است که برای ماجراجویان جدید آبرنگ طراحی شده است. این دوره، ایجاد یک پالت رنگ، به گدایی کمک خواهد کرد. ..


آموزش مرغ مگس خوار آبرنگ: موضوع آسان برای تمام سطوح مهارت

Watercolor Hummingbird: Easy Subject for all Skill Levels

" رنگ آمیزی پرندگان مگس خوار با رنگ های پر جنب و جوش و متنوع و روشن خود با آبرنگ جذاب و سرگرم کننده است. این کلاس، مرغ مگس خوار آبرنگ:  موضوع آسان. .."


آموزش کتاب های طراحی دست ساز: از کاغذ مورد علاقه خود استفاده کنید

Handmade Sketchbooks: Use Your Favorite Paper

آیا در یافتن کتاب طراحی کامل با مشکل مواجه شده اید؟ من هم همینطور! دفترچه طراحی خود را در اندازه و با کاغذی که دوست دارید بسازید. نسبتا آسان است، الف. ..


آموزش تصویرسازی آبرنگ به محصول دست ساز: پدهای یادداشت، فهرست کارهای انجام شده و پدهای برنامه ریز بسازید

Watercolor Illustration to Handmade Product: Make Note Pads, To-Do Lists, and Planner Pads

"به کلاس "تبدیل هنر آبرنگ به محصولات" من خوش آمدید، جایی که یاد می گیرید چگونه با استفاده از آثار هنری آبرنگ خود، دفترچه های یادداشت خیره کننده ایجاد کنید! در این کلاس ...."