Karthik Gaekwad

Karthik Gaekwad یک مهندس اصلی اوراکل است که با استفاده از فن آوری های ابر و کانتینر نرم افزار می سازد. کارتیک در سال 2007 از دانشگاه آریزونا با لیسانس و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی ، او به آستین ، تگزاس نقل مکان کرد تا در تیم تجارت الکترونیک در National Instrument (NI) IT به عنوان یک توسعه دهنده کار کند و اولین نسخه از قطعات را ایجاد کرد. لیست و برنامه های کاربردی تجارت الکترونیکی دیگر. در سال 2009 ، او به گروه LabVIEW R&D در NI نقل مکان کرد ، جایی که مهندس محصولات SaaS و تلفن همراه مبتنی بر ابر بود. وی سیستم تأیید هویت و مجوز مبتنی بر ابر را برای محصولات cloud NI طراحی و پیاده سازی کرد و بر روی ویژگی های مختلف کار کرد تا محصولات با سیستم های خرید NI ادغام شود. سرانجام ، Karthik همچنین مدتی را با تیم موبایل در NI گذراند و اولین نسخه iOS Data Dashboard را ساخت. در سال 2012 ، او به M&T در Mentor Graphics Embedded برای تحقیق در محصولات ابر برای مهندسان تعبیه شده منتقل شد. او از کار در سمت توسعه الگوی DevOps لذت می برد و بیشتر علاقه مند به ایجاد خدمات به سبک REST و تجربیات کاربران محصول است. او همچنین یک سازمان دهنده برای DevOpsDays Austin و Cloud Austin است.
دوره های این مدرس:

آموزش پایه های DevOps: Going Cloud Native

DevOps Foundations: Going Cloud Native

مسیری را به دنیای بومی ابر بکشید. یک نقشه راه را بیابید تا پارادایم بومی ابر را با حداقل اختلال در سازمان خود وارد کنید.


آموزش Kubernetes: اکوسیستم بومی ابر

Kubernetes: Cloud Native Ecosystem

درباره ابزارها و سیستم عامل های ارائه شده توسط بنیاد رایانش ابری Cloud و مشکلاتی که این ابزار می تواند حل کند ، بیاموزید.


آموزش Kubernetes: ریز خدمات

Kubernetes: Microservices

با ریز خدمات شروع کنید. بیاموزید که چگونه برنامه های یکپارچه را به ریز سرویس های زیرک تقسیم کرده و در یک محیط کانتینر محور Kubernetes مستقر کنید.


آموزش Kubernetes: ابزارهای بومی

Kubernetes: Native Tools

بیاموزید که چگونه از ابزارهای بومی تهیه شده توسط اکوسیستم Kubernetes استفاده کنید. نحوه استفاده از این ابزارها را برای ساختن ، مدیریت ، اشکال زدایی و مقیاس بیشتر برنامه ها کشف کنید.


آموزش بنیادهای DevOps: ناب و چابک

DevOps Foundations: Lean and Agile

بیاموزید که چگونه از اصول ناب و چابک برای ارائه سیستم های بهتر و نتایج بهتر کسب و کار برای تیم DevOps خود استفاده کنید.


آموزش یادگیری Kubernetes

Learning Kubernetes

بیاموزید که چگونه با استفاده از Kubernetes ، موتور محبوب ارکستراسیون منبع باز ، برنامه های مبتنی بر کانتینر را به کار بگیرید.