Sylvia Bishop

نویسنده

سلام! من سیلویا هستم من برای امرار معاش داستان های خردسال می نویسم و ​​در 17 کشور توسط انتشارات بزرگ منتشر شده ام. تمام این نوشتن ها دوست داشتنی است، اما من دوست دارم گاهی اوقات با انسان های دیگر صحبت کنم، بنابراین من نیز آموزش می دهم.

هدف من همیشه آموزش ابزارهای کاربردی و لذت بخش است، که امیدواریم با چیزهایی که قبلاً در کتاب های چگونه دیده اید کمی متفاوت باشد - فقط برای تازه نگه داشتن چیزها. امیدوارم به من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش داستان نویسی عملی: شخصیت پردازی

Practical fiction writing: Characterisation

"در این کلاس، من روش مورد علاقه خود را برای نزدیک شدن به شخصیت پردازی آموزش می دهم: پیدا کردن "قوانین رفتار" برای شخصیت های شما. هدف من این است که مشاهده شما را تیز کنم..."


آموزش داستان نویسی عملی: تنظیمات در ادبیات داستانی کودکان

Practical fiction writing: Settings in children's fiction

"کتاب های کودک همه چیز در مورد محیط است - این چیزی است که خواننده کودک شما به یاد می آورد، رویاپردازی می کند، و دنیای خود را در آن می سازد. اما چیزی که باعث ایجاد ستتی می شود..."


آموزش داستان نویسی عملی: طراحی با ساختار 3 (یا 5) عملی

Practical fiction writing: Plotting with the 3 (or 5) act structure

مجموعه‌ای گیج‌کننده از کتاب‌های ترسیم شده وجود دارد که به نوعی ساختار 3 یا 5 عملی را درمان می‌کنند. در این دوره من ویژگی‌های همه 3 یا 5 عملی va را شرح می‌دهم.


آموزش داستان نویسی عملی: طنز در داستان

Practical fiction writing: Humour in fiction

من معتقدم کمدی را می توان آموزش داد! این اشتباه است که فکر کنید "نمی توانید خنده دار بنویسید". در اینجا، من پنج دستور را پیشنهاد می کنم که به شما کمک می کند در هر موقعیتی کمدی را پیدا کنید. ..