Hendrien Horn

پاتر سه بعدی

سلام!

من در جنوب خط استوا در کشوری پر از فرهنگ و حیات وحش، آفریقای جنوبی متولد شدم. من یک طراح سه بعدی، تصویرگر و پاتر هستم.

ماموریت من کمک به نشان دادن این موضوع است که هر کسی - حتی کسانی که احساس می کنند استخوان خلاقی در بدن خود ندارند، می توانند از نرم افزار سه بعدی برای تولید ایده و طراحی محصول استفاده کنند!

کلاسهای من -

همه آنها در مورد این هستند که چگونه بدون هیچ دانشی از نرم افزار یا طراحی سه بعدی شروع کنند و برای ایجاد رندرهای سه بعدی کار کنند که می توانند برای تجسم هنر بالقوه و ایده های حیله گرانه یا نمونه های اولیه برای طرح ها و نوآوری های محصول جدید استفاده شوند.

می‌خواهم نشان دهم که هر کسی می‌تواند شگفت‌انگیزترین طرح‌ها را با استفاده از رایانه و ماوس ایجاد کند. طرح‌های شما احتمالاً می‌توانند دنیا را تغییر دهند، مهم نیست که چقدر از نظر فناوری به چالش کشیده‌اید!

می‌خواهم به همه کمک کنم تا خلاقیت درونی خود را بیابند و توانایی بیان و زنده کردن ایده‌های تخیلی خود را داشته باشند.

دنیای طراحی و چاپ سه بعدی دنیایی است که به سرعت در حال رشد است، و من از شما می خواهم که به من بپیوندید تا بخشی از آن باشید و یک سازنده سه بعدی شوید!

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای طراحی سه بعدی با استفاده از Fusion 360

Beginners Guide to 3D Design using Fusion 360

" ما با طراحی یک مدل سه بعدی از آبنبات چوبی یاد می گیریم که چگونه از نرم افزار Autodesk Fusion 360 استفاده کنیم. وقتی مردم کلمات SOFTWARE و DESI را می بینند. .."


آموزش نحوه طراحی سه بعدی یک لیوان - Fusion 360 برای مبتدیان

How to 3D Design a Mug - Fusion 360 for Beginners

" شما با استفاده از نرم افزار Autodesk Fusion 360 یک لیوان را مجسمه سازی و مدل سازی سه بعدی خواهید کرد. ایجاد مدل‌های سه‌بعدی چیزهایی که با آن‌ها آشنا هستیم، راهی عالی برای l. .."


آموزش نحوه طراحی سه بعدی دایناسور - فیوژن 360 برای مبتدیان

How to 3D Design a Dinosaur - Fusion 360 for Beginners

شما با استفاده از نرم افزار Autodesk Fusion 360 نحوه طراحی سه بعدی شخصیت دایناسور را یاد خواهید گرفت. به عنوان یک مبتدی، مدل های کاراکتر سه بعدی را با استفاده از Surfac ایجاد می کند. ..


آموزش مقدمه ای بر چاپ سه بعدی خاک رس

Introduction to 3D Clay Printing

به هندرین هورن بپیوندید تا شما را از طریق فرآیندهای چاپ سه بعدی خاک رس و نحوه عملکرد آن آشنا کند. دروس شامل مراحل چاپ سه بعدی خاک رس می شود. ..


آموزش نحوه طراحی سه بعدی مداد - فیوژن 360 برای مبتدیان

How to 3D Design a Pencil - Fusion 360 for Beginners

شما با استفاده از نرم افزار Autodesk Fusion 360 یک مداد را مدلسازی سه بعدی خواهید کرد. به عنوان یک مبتدی، ایجاد مدل های سه بعدی از چیزهایی که با آنها آشنا هستید به شما کمک می کند. ..


آموزش نحوه طراحی سه بعدی ربات - Fusion 360 برای مبتدیان

How to 3D Design a Robot - Fusion 360 for Beginners

" ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ربات را با استفاده از نرم افزار Autodesk Fusion 360 اسکیس و طراحی سه بعدی کنیم. به عنوان یک مبتدی، اگر بخواهید کاملاً گیج کننده باشد. .."