Cornelia Zelinka-Bodis

هنرمند رسانه های ترکیبی

سلام! من کورنلیا هستم، هنرمند و طراح انتزاعی از اتریش. سوابق حرفه ای من در طراحی گرافیک است، اما اخیراً فقط به عنوان یک نقاش انتزاعی و معلم آنلاین کار می کنم. در کارم تمرکز من روی ترکیبی است و عمدتاً با اکریلیک، زغال چوب، مداد، روغن کار می کنم. پاستل و کلاژ. در اینجا در Skillshare کلاس‌هایی در مورد نشان‌سازی، نقاشی اکریلیک، ترکیبی از مدیا و کلاژ دارم، بیشتر به زبان انگلیسی، اما اخیراً به زبان آلمانی. من دوست دارم از مواد روزمره استفاده کنم تا هنر را برای همه سرگرم کننده و قابل دسترس کنم. اگر می‌خواهید درباره سفر خلاق شخصی من بیشتر بخوانید، لطفاً به پایین بروید!

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاسهایم هستم!

وقتی در مدرسه بودم، می‌خواستم نقاش یا تصویرگر شوم، اما نمی‌دانستم چگونه این کار را انجام دهم. بنابراین من مسیر "ایمن" را در پیش گرفتم و بدون داشتن ایده دقیق از آنچه واقعاً در مورد آن بود، طراحی گرافیک را مطالعه کردم. به یاد دارم که در طول مصاحبه برنامه به آنها گفتم که می خواهم کتاب های کودکان را به تصویر بکشم و بسته های هدیه طراحی کنم...
در سال 2004 شروع به کار تمام وقت در تبلیغات کردم. با گذشت سالها ارتباطم با عشقم به نقاشی و تصویرسازی قطع شد. در سال 2019، پس از 15 سال که بیشتر جلوی صفحه کامپیوتر بودم، دوباره به عشق اصلی خود برگشتم و با یادگیری handlettering و شرکت در #inktober2019 دوباره با دستانم کار کردم. برای حفظ یک روال خلاقانه منظم، در پروژه #100day در آوریل 2020 شرکت کردم که در اینستاگرام مستند کردم (). به‌عنوان مادر دو بچه کوچک که هنوز به صورت نیمه وقت در تبلیغات کار می‌کنم، انجام پروژه‌ای که حتی در روزهایی که وقت آزاد کمی داشتم، قابل مدیریت است، حیاتی بود.

چیزی که به ذهنم رسید، استفاده از اشیاء روزمره متفاوت از اطراف خانه یا باغ به عنوان ابزاری برای ایجاد یک قطعه انتزاعی بود. آنقدر لذت بردم که مشتاق بودم تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم.

از تابستان 2020 شروع به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کردم و در ابتدای سال 2021 اولین کلاس Skillshare خود را با عنوان "خلاقیت خود را باز کنید: با اشیاء روزمره علامت گذاری کنید" را منتشر کردم و سپس دو کارگاه دیگر در همان سال برگزار شد.

با کلاس‌هایم امیدوارم بتوانم بسیاری از افراد را تشویق کنم تا راه خود را به هنر بازگردند یا به آنها در سفر خلاقانه‌شان کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش بهبود ترکیب بندی در طرح ها یا نقاشی های "شکست خورده" با منظره یاب

Improving Composition in Sketches or “Failed” Paintings With Viewfinders

"آیا تا به حال از خود پرسیده اید که با یک نقاشی "شکست خورده" چه کار کنید؟ چه به نقاشی اکریلیک، ترکیبی، گواش یا آبرنگ علاقه داشته باشید، همه ما آثار هنری داریم. .."


آموزش Seifenblasen & Bildübertragung: Mixed Media Grußkarten die Spaß machen

Seifenblasen & Bildübertragung: Mixed Media Grußkarten die Spaß machen

"In diesem Kurs zeige ich dir eine faszinierende Aquarell- und Mischtechnik. Wir werden wunderschöne Mixed Media Grußkarten, Affirmationskarten oder Wandkunstwe. .."


آموزش خاطرات متحرک: عکس تا نقاشی با رنگ‌های اکریلیک و مدیا ترکیبی

Moving Memories: Photo to Painting with Acrylic Paints & Mixed Media

"آیا دوست دارید عکس مورد علاقه خود را به یک نقاشی تبدیل کنید؟ به من بپیوندید و از بهترین خاطرات خود هنر ترکیبی خیره کننده ای خلق کنید بدون اینکه واقعاً نیازی به پا زدن داشته باشید."


آموزش خلاقیت خود را باز کنید: ساختن با اشیاء روزمره را علامت بزنید

Unlock Your Creativity: Mark Making with Everyday Objects

"این کلاس در مورد آزمایش و کاوش است، در مورد مبارزه با کمال گرایی و باز شدن در برابر اکتشافات جدید. مشاهده دقیق یک شی به ما امکان می دهد دوباره ..."


آموزش کارت های کلاژ برای سرگرمی: سه طرح برای بازی با ترکیب

Collage Cards For Fun: Three Designs to Play With Composition

در این کلاس، ما با کلاژ و کاغذ برش کار می کنیم تا سه کارت دست ساز زیبا بسازیم و ترکیب بندی را به صورت سرگرم کننده و قابل دسترس تجربه کنیم. ..


آموزش شکوفه ها و ترکیبات: هنر گل با رنگ اکریلیک و انتقال تصویر

Blooms and Blends: Floral Art with Acrylic Paint and Image Transfer

"آیا شما همیشه از شکوفه ها و گیاهان عکس می گیرید؟ به من بپیوندید و تصاویر گل های خود را به هنر دیواری ترکیبی مدرن تبدیل کنید. در این کلاس، ما می آییم. .."


آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: ایجاد چکیده های رسا و رنگارنگ

Acrylic Painting For Beginners: Create Expressive, Colorful Abstracts

"آثار هنری انتزاعی رنگارنگ خلق کنید! در این کلاس نقاشی اکریلیک برای دانش آموزان مبتدی و پیشرفته، شما هر آنچه را که باید در مورد pai بدانید را یاد خواهید گرفت. ..."


آموزش Acrylmalerei für Anfänger: Male ausdrucksstarke abstrakte Bilder

Acrylmalerei für Anfänger: Male ausdrucksstarke abstrakte Bilder

Gestalte farbenfrohe abstrakte Bilder! In diesem Acrylmalkurs für Anfänger und Fortgeschrittene lernst du alles was du über das Malen mit Acrylfarben wissen mu. ..


آموزش تکنیک های آبرنگ و ترکیبی: کارت تبریک با نقاشی هنری حباب

Watercolor & Mixed Media Techniques: Greeting Cards with Bubble Art Painting

"در این کلاس می‌خواهم یک تکنیک شگفت‌انگیز آبرنگ و ترکیبی را به شما نشان دهم. ما کارت‌های تبریک زیبا، کارت‌های تایید یا هنر دیواری را با ب... ایجاد می‌کنیم."


آموزش وارد جریان شوید: 7 روز چکیده با مطالب روزمره

Get Into The Flow: 7 Days of Abstracts with Everyday Materials

نمی دانید چه چیزی خلق کنید، احساس فشار می کنید یا گیر می کنید؟ این کلاس بر چگونگی شروع و حفظ یک تمرین خلاق تمرکز دارد. نقاشی چکیده با مادر روزمره. ..