Austin Iuliano

مشاور شبکه های اجتماعی

سلام، من آستین هستم. من یک مشاور رسانه های اجتماعی، سخنران اصلی و تأثیرگذار هستم. من مخاطب گسترده ای با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در فضای پخش زنده ایجاد کرده ام و به مشتریانم کمک کردم تا بیش از 2 میلیون دلار درآمد داشته باشند. من به طور منظم با لباس تک شاخ پوشیدن و رقصیدن در اطراف مانند یک فرد احمق، محتوای ویروسی تولید می کنم. اگر دوره های مهارتی من را بررسی کنید خوشحال می شوم! اگر سوالی دارید از طریق ایمیل austiniuliano@gmail.com با من تماس بگیرید

آیا شما یک حرفه ای خلاق هستید که به دنبال ایجاد نام تجاری خود هستید؟ خبر عالی، من با skillshare همکاری کردم تا 15 سال تجربه برای ایجاد یک دوره برای شما به ارمغان بیاورم.

استراتژی رسانه اجتماعی خود را برای برند شخصی خود به عنوان یک متخصص خلاق ایجاد کنید.

شبکه‌های اجتماعی و برندسازی شخصی به اندازه‌ای هستند که فهمیدن اینکه از کجا باید شروع کرد، می‌تواند کار سختی به نظر برسد. این کلاس فرآیند ایجاد یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی را به مراحل قابل مدیریت تقسیم می‌کند. چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند، درک مخاطبان هدف شما و استراتژیک بودن در مورد محتوایی که ایجاد می کنید.

برای ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی خود، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ساختن شخصیت خریدار شما: ما با شناسایی قبیله منحصر به فرد شما و نحوه خدمت به آنها شروع می کنیم.
  2. ایجاد نقشه راه مشتری شما: ما سفر خریدار را ایجاد می کنیم تا فرآیند تبدیل یک دنبال کننده رسانه های اجتماعی به مشتری را ساده کنیم.
  3. انتخاب پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای استفاده: شما دو پلتفرم را برای تمرکز بر روی آنها انتخاب می‌کنید.
  4. ساختن یک برنامه استراتژی محتوا: از آنجا، ما ایده های محتوا را برای پلتفرم های بلند و کوتاه ایجاد خواهیم کرد. ما فرصت‌های بازار را شناسایی می‌کنیم و ایده‌هایی را برای ایجاد محتوایی با ارزش ویروسی بررسی می‌کنیم.

ساختن استراتژی برند شما تمرینی نیست که آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. شما باید دائماً در حین اجرای استراتژی خود به عقب ارجاع دهید، یاد بگیرید و رشد کنید. بنابراین، درک چرا در پشت هر جنبه برای موفقیت شما حیاتی است. در هر درس، ما به هسته اصلی هر جنبه در ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی شما می پردازیم و روی گامی عملی در جهت ایجاد این طرح کار می کنیم.

برای اینکه شما را برای موفقیت آماده کنم، من برنامه‌ای ایجاد کرده‌ام که در طول درس‌ها از آن برای ساختن برنامه استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده خواهید کرد. این شامل موارد زیر است:

  1. A الگوی آواتار مشتری و فرمول بیانیه مشتری که در یافتن و خدمت به قبیله شما استفاده خواهد شد درس.
  2. نقشه راه سفر مشتری که در درس ایجاد کسب و کار برند شخصی شما استفاده خواهیم کرد.
  3. A پرسش‌های متداول "نام تجاری شما" برای کمک به شما در ایجاد استراتژی محتوایی که ما از آن در ایجاد محتوای فرم طولانی استفاده خواهیم کرد. و دروس ایجاد محتوای فرم کوتاه .
  4. برگه KPI بازاریابی برای ردیابی رشد و پیشرفت شما که در درس تجزیه و تحلیل معرفی خواهیم کرد.
  5. و خیلی بیشتر.

همه اینها به یک استراتژی کامل رسانه های اجتماعی ختم می شود. من شما را تشویق می کنم که پیشرفت خود را برای بازخورد در طول مسیر در گالری پروژه پست کنید، و بنابراین همه ما می توانیم برنامه های شما را ببینیم و از هر یک یاد بگیریم. دیگر.

دوره های این مدرس:

آموزش محتوای ویروسی برای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید: نکات، ترفندها و تاکتیک‌ها تعامل بیشتری داشته باشید و برنده شوید

Create Viral Content for Social Media: Tips, Tricks, and Tactics Get More Engagement and Win

"من محتوای ویروسی را در هر پلتفرمی ایجاد کرده‌ام و هنر و علمی پشت تولید محتوایی است که ویروسی می‌شود. در این دوره شما یاد خواهید گرفت: چگونه A. .."


آموزش هک ها، ترفندها و نکات تبلیغاتی فیس بوک: چگونه در پول خود صرفه جویی کنیم و نتایج عظیمی کسب کنیم

Facebook Advertising Hacks, Tricks, and Tips: How To Save Money And Get Massive Results

در این آموزش تبلیغات فیس بوک، اسرار دقیقی را که من برای ایجاد نتایج هنگفت با هزینه کمتر از 1 دلار در روز استفاده کرده ام، خواهید آموخت. ما به ste خواهیم رفت. ..


آموزش بازاریابی برای خلاقان: چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی برند شخصی خود را بسازید

Marketing for Creatives: How To Build Your Personal Brand Using Social Media

"رسانه های اجتماعی سریع ترین و ساده ترین راه برای ایجاد یک کسب و کار یا حرفه است.  چگونه؟ خب، همه حساب های موفق بر اساس اعتماد، روابط و تخصص ساخته شده اند.