Amy Bradley

طراح و هنرمند الگوی سطح


سلام!

من امی هستم، هنرمند پشت آمی E.B. طرح ها! من عاشق قهوه، مسافرت، افرادی که مرا می خندانند و هر چیز خلاقانه ای را دوست دارم. از زمانی که یادم می آید عاشق نقاشی بودم. من لیسانس دارم در هنرهای زیبا اما مدتی طول کشید تا کشف کنم که چگونه بزرگترین رویاهایم را محقق کنم. در حالی که من پیشینه ای در نقاشی رنگ روغن دارم، دانش آموز کاملی هستم و از امتحان کردن چیزهای جدید خسته نمی شوم (مخصوصاً وقتی صحبت از هنر می شود). کشف عشق من به طراحی الگوی سطح یک مکاشفه بود و پس از سال ها کار سخت، خوشحالم که کاری را که دوست دارم انجام می دهم و آن را با دنیا به اشتراک می گذارم. امیدوارم بتوانم به شما انگیزه بدهم که چیزی را امتحان کنید. جدید!

من دوست دارم از شما بشنوم! با مراجعه به وب سایت من می توانید کارهای بیشتری را مشاهده کنید و در خبرنامه من ثبت نام کنید. همچنین می توانید من را در اینستاگرام @amyebdesigns یا Pinterest پیدا کنید.

به گرمی،

امی

برای هر کسی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرسکو است، این یک کلاس عالی است. من قطعاً بعد از این کلاس، Fresco را به گردش کار خود برای بردارها اضافه خواهم کرد.

- بررسی توسط Annie در

کلاس و معلم فوق العاده. من به دنبال چنین کلاسی بودم که در آن تمام تنظیمات قلم مو با جزئیات توضیح داده شود. منتظر کلاس های بیشتر هستیم!!!

- بررسی توسط سمیرا در

کلاس عالی. امی به خوبی سازماندهی شده است و به وضوح ارائه می دهد. درس تکنیک‌ها روشی مؤثر برای یادگیری گزینه‌ها با برس‌های آبرنگ زنده بود. پروژه نهایی یک فعالیت خلاصه معنادار بود.

- بررسی توسط بتی در

این اولین استفاده من از فرسکو بود. تمرین ها و مثال ها عالی بود. پروژه جالب بود یادگیری تکنیک ماسک کردن بهترین بخش برای من بود. بسیاری از امکانات. اگر تازه وارد Adobe Fresco هستید و به تکنیک های آبرنگ علاقه مند هستید، این یک شروع عالی است.

- بررسی توسط Michele در

کلاس عالی! من تا حدودی با هوش مصنوعی برای iPad آشنا بودم، اما بررسی جزئیات همه ویژگی ها توسط امی فوق العاده مفید بود. من همچنین در مورد پالت رنگ و دسترسی به کتابخانه ها چیزهای زیادی یاد گرفتم که فوق العاده مفید است. و همچنین راهنماهایی که من همین دیشب در پروژه ای امتحان کردم - ابزار بسیار خوبی است. کلاس عالی، و از شما برای پاسخ سریع به سوال من متشکرم، بسیار متشکرم!

- بررسی توسط Jacky در

این مربی بسیار سازماندهی شده است و از وسایل کمک بصری زیادی استفاده می کند که کمک بزرگی است.

- بررسی توسط کیمبرلی در

این یک کلاس عالی برای شروع کار با Fresco است. به عنوان یک کاربر جدید، اکنون با عملکردها و توانایی های برنامه احساس راحتی می کنم. در حالی که اگر شما از برنامه‌های Adobe آگاهی دارید، برخی از ویژگی‌ها نسبتاً شهودی هستند، او همچنین نکات و روش‌های زیادی را شامل می‌شود که من به تنهایی نمی‌دانستم. (مانند نحوه اضافه کردن فقط آب در حین استفاده از برس آبرنگ زنده - عالی!) من این کلاس را به شدت توصیه می کنم! و همچنین قصد دارم در کلاس های دیگر Skillshare او شرکت کنم :)

- بررسی توسط ربکا در

کلاس فوق العاده در مورد Adobe Fresco. یکی از بهترین هایی که تا الان گرفته ام... که حدوداً یک دوجین است. با تشکر از آموزش عالی!

- بررسی توسط سوزان در

من مدتی است که از Procreate استفاده می کنم اما چیزهای اضافی زیادی یاد گرفته ام که قبلاً در کلاس های دیگر با آنها برخورد نکرده بودم. من قطعاً کلاس های دیگری را که امی پست کرده است دنبال خواهم کرد! و امیدوارم درس های بیشتری از او در اینجا در Skillshare باشد.

- بررسی توسط Githa در

من کلاس های زیادی را در مورد این موضوع تماشا کرده ام و در حال حاضر کاربر Procreate هستم، اما این به من راه های بیشتری برای کار کردن داد. این کلاس برای یک کاربر مبتدی یا با تجربه عالی خواهد بود. این کلاس به روشی منطقی آموزش داده می شود تا شما را بهبود بخشد یا سریع راه اندازی کنید.

- بررسی توسط کریستین در

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای هندسی: تکرارهای ساده تا پیچیده در Adobe Illustrator

Geometric Patterns: Simple to Sophisticated Repeats in Adobe Illustrator

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه اشکال اساسی را در Adobe Illustrator بگیرید و آنها را به اشکال پیچیده برای الگوهای هندسی پررنگ تبدیل کنید. ما از ابزارها استفاده خواهیم کرد..."


آموزش مقدمه ای بر هنر iPad: قسمت 2 - Adobe Fresco

An Intro to iPad Art: Part 2 - Adobe Fresco

این کلاس قسمت 2 از مجموعه‌ای است که دانش‌آموزان را با ایجاد هنر دیجیتالی در iPad آشنا می‌کند. در این مجموعه، دانش آموزان با سه اپلیکیشن طراحی آشنا می شوند. ..


آموزش بردارهای خود را با خطوط ارتقا دهید: یک چالش 5 روزه در Adobe Fresco

Level Up Your Vectors with Lines: A 5-Day Challenge in Adobe Fresco

آیا آماده هستید تا تصاویر برداری خود را ارتقا دهید؟ خوب این کلاس همان چیزی است که شما نیاز دارید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه کار با خط ساده می تواند ابعاد را اضافه کند. ..


آموزش مقدمه ای بر هنر iPad: قسمت 3 - Adobe Illustrator برای iPad

An Intro to iPad Art: Part 3 - Adobe Illustrator for the iPad

"این کلاس قسمت 3 از مجموعه ای است که دانش آموزان را با ایجاد هنر دیجیتالی در iPad آشنا می کند. در این مجموعه، دانش آموزان با سه برنامه طراحی آشنا می شوند."


آموزش جریان کار الگوی سطح: Adobe Fresco به Adobe Illustrator

Surface Pattern Workflow: Adobe Fresco to Adobe Illustrator

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه تصاویر برداری را که در Adobe Fresco ایجاد می کنید به Adobe Illustrator بیاورید تا سطح بدون درز تکرار شونده ایجاد کنید.


آموزش نقاشی آبرنگ های دیجیتال در Adobe Fresco

Learn to Paint Digital Watercolors in Adobe Fresco

"این کلاس به شما کمک می کند تا با استفاده از برس های آبرنگ زنده Adobe Fresco نقاشی با آبرنگ های دیجیتالی را یاد بگیرید. متوجه خواهید شد: هر یک از 5 برس اساسی الف. .."


آموزش مقدمه ای بر هنر iPad: قسمت 1 - تولید مثل

An Intro to iPad Art: Part 1 - Procreate

"این کلاس قسمت 1 از مجموعه ای است که دانش آموزان را با ایجاد هنر دیجیتالی در iPad آشنا می کند. در این مجموعه، دانش آموزان با سه برنامه طراحی آشنا می شوند."


آموزش الگوها را در Adobe Fresco با Pixel و Live Brushes تکرار کنید

Repeat Patterns in Adobe Fresco with Pixel and Live Brushes

"آیا عاشق ایجاد الگوهای تکرار شونده هستید؟ آیا می دانستید که می توانید یک تکرار بدون درز در Adobe Fresco ایجاد کنید؟ در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک تکرار بدون درز ایجاد کنید..."