Almond Tree Kitchen

آشپزی درمانی

سلام، من هلن هستم از آشپزخانه درخت بادام و از در آشپزخانه ام، به حومه زیبای اندلس نگاه می کنم، ما می خواهیم غذاهای ساده و تخیلی از مواد روزمره بسازیم.

همیشه آشپزی را از ابتدا و مملو از محصولات باغ آشپزخانه می‌پزیم، ما اینجا هستیم تا الهام بخش شما باشیم تا وقت بگذارید و از نوع متفاوتی از کلاس‌های ویدیویی با سبکی نامحسوس و حال‌های آرامش‌بخش ملایم لذت ببرید.

اگر علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد ما هستید، به ما سر بزنید، جایی که می توانید دنیای غذاهای خانگی، مزرعه تا سفره ما را کشف کنید. در اینجا می‌توانید مجموعه‌های دستور غذا را نیز مرور کنید، وارد کتابخانه دستور غذا شوید و نگاهی به کتاب‌های آشپزی ما بیندازید.

دوره های این مدرس:

آموزش آشپزی از شربت خانه: برنج

Cooking from the Pantry: Rice

تمرکز این کلاس برنج است و ما شش دستور غذا را با الهام از برخی از محبوب ترین غذاهای سراسر جهان طبخ خواهیم کرد. ما خواهیم ساخت: An Orie. ..


آموزش آشپزی از انباری: نخود

Cooking from the Pantry: Chickpeas

" تمرکز این کلاس روی نخود است و ما به دنبال راه هایی برای استفاده از این ماده جالب و مقرون به صرفه خواهیم بود. اگر تجربه زیادی ندارید کوک کنید. .."


آموزش غذاهای تعطیلات وگان - آشپزی برای خانواده و دوستان

Vegan Holiday Meals - Cooking for Family and Friends

" به کلاس آشپزی وگان جدید ما خوش آمدید، ما در حال و هوای تعطیلات هستیم و مشتاقانه منتظر تهیه غذاهای خوشمزه جشن هستیم. دستور العمل ها همه گلوته هستند. .."


آموزش سبک جزیره گرمسیری آشپزی: 7 غذای الهام گرفته شده برای گذراندن تعطیلات در خانه

Cooking Tropical Island Style: 7 inspired dishes for vacationing at home

تمرکز این کلاس جزیره گرمسیری است - غذایی برای ایجاد حال و هوای سریال ما "تعطیلات در خانه". هنگامی که به هر دلیلی سفر دشوار است، i. ..


آموزش آشپزی برای یک اقامتگاه وگان در خانه

Cooking for a Vegan Retreat at Home

" به اقامتگاه وگان ما خوش آمدید. هدف از این کلاس این است که یک استراحت 24 ساعته داشته باشید - یک تعطیلات کوچک از روال عادی خود - برای خاموش کردن و ایجاد کمی. .."


آموزش سریع و آسان: سالاد تابستانی

Quick & Easy: Summer Salads

تمرکز این کلاس سالادهای تابستانی است و ما شش دستور غذای رنگارنگ و سالم را با الهام از محصولات فصلی خود آماده خواهیم کرد. ما یک Strawbe می‌سازیم. ..


آموزش آشپزی از شربت خانه: لوبیا

Cooking from the Pantry: Beans

" تمرکز این کلاس بر روی حبوبات است و ما به دنبال راه هایی برای استفاده از این ماده نادیده گرفته شده خواهیم بود. اگر تجربه زیادی در آشپزی با بیا ندارید. .."