Jon Burgerman

هنرمند و تصویرگر خارج از نیویورک

من یک هنرمند و تصویرگر ساکن نیویورک برنده جایزه هستم.

من مخاطبان و دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنم تا در ساخت آثار خود حس هیجان و جسارت را کشف کنند، جایی که بداهه‌گویی و بازی عوامل تأثیرگذار هستند.

من هنرهای زیبا را در دانشگاه ناتینگهام ترنت خواندم و در سال 2001 با افتخارات درجه یک فارغ التحصیل شدم. در سال 2008 تک نگاری 300 صفحه ای من با عنوان "قلم ها دوستان من هستند" توسط IdN منتشر شد که 7 سال اول زندگی حرفه ای من را جمع آوری می کند.

کار من در بسیاری از همکاری‌های برندهای بین‌المللی (از جمله نایک، New Era، Sony، Puma، Kidrobot، Pepsi، Levis، MTV، Samsung)، نمایشگاه‌ها و رویدادها در سراسر جهان (از جمله Southbank Center لندن، Centre de Cultura Contemporania) زینت بخشیده است. د بارسلونا، نوروتیتان برلین، ناحیه 798 پکن، موزه مادره، ناپل).

من به طور منظم در رویدادها، کنفرانس‌ها و دانشگاه‌های سراسر جهان اجرا می‌کنم، (از جمله FITC، جشنواره OFFF، مدرسه هنرهای تجسمی SVA، Nuart نروژ، FIT نیویورک، موزه طراحی Red Dot سنگاپور) سخنرانی‌های اصلی و برگزاری کارگاه‌های خلاقانه.

باور من این است که هنر از طریق اعمال بازیگوش و خلاقانه می‌تواند به عنوان عاملی برای تغییر جهان عمل کند، زیرا به مردم اجازه می‌دهد تا جهان خود را تغییر دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش ایستگاه انیمیشن با نیل پاتریک هریس

Animation Station With Neil Patrick Harris

"در آخرین آزمایش یادگیری ما، استعدادهای جدیدی را با نیل پاتریک هریس کشف کنید، زیرا او یاد می‌گیرد که شخصیت‌ها را به تصویر بکشد و صحنه‌هایی را با جان برگرمن متحرک کند. ن..."


آموزش تمرینات خلاقانه: 6 درخواست برای Doodles سرگرم کننده و بازی خلاقانه

Creative Exercises: 6 Prompts for Fun Doodles & Creative Play

"خلاقیت خود را با این تمرینات آسان و بازیگوش هنرمند و تصویرگر جان برگرمن آغاز کنید! جان شما را به دنیای وحشی و شگفت انگیز خود دعوت می کند."


آموزش تصویرسازی دیجیتال: دودل تا طرح ها

Digital Illustration: Doodles to Designs

من هنرمند و تصویرگری هستم که کارهای هنری پرمشغله، جسورانه، سرگرم کننده، خنده دار و رنگارنگ می سازم. هر چیزی که من خلق می‌کنم با نقاشی‌های ساده‌ای شروع می‌شود که با یک خودکار در اسکیس من ساخته شده‌اند. ..