Elizabeth Weglein

هنرمند و طراح

سلام! من الیزابت وگلین هستم و تصویرگر جوهر زندگی دریایی پری دریایی هستم! من در فیلادلفیا، PA زندگی می کنم، اما من عاشق سفر و ایجاد هر کجا هستم. من همیشه به اقیانوس کشیده شده ام و من کاملاً عاشق گذراندن وقت در بیرون هستم. من تمام زندگی ام را طراحی و نقاشی کرده ام و در 5 سال گذشته به سمت کار بر روی آثار هنری الهام گرفته از اقیانوس تکامل یافته ام. من مدرک طراحی لباس از دانشگاه دلاور دارم و تجربه تصویرسازی مد من به شدت بر آثار هنری پری دریایی من تأثیر می گذارد!

می‌توانید درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید و کارهای من را بررسی کنید و من را در اینستاگرام دنبال کنید تا ببینید روی چه چیزی کار می‌کنم! من همچنین آثار هنری خود را در هر دو و Redbubble می فروشم و به چاپ بر حسب تقاضا بسیار علاقه مند هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش جوهر با من: صدف‌ها و ستاره‌های دریایی

Ink With Me: Seashells and Starfish

"در مجموعه "Ink with Me" من، شما تکنیک‌های استیپلینگ با قلم‌های ریز را یاد خواهید گرفت! این دوره تکنیک‌ها را بررسی می‌کند و آن‌ها را برای جوهر کاری صدف‌های دریایی و ... به کار می‌برد.»


آموزش جوهر با من: کوسه ها و دلفین ها

Ink With Me: Sharks and Dolphins

"در مجموعه "Ink with Me" من، شما تکنیک‌های استیپلینگ با قلم‌های ظریف‌تر را خواهید آموخت! این دوره تکنیک‌ها را بررسی می‌کند و آنها را برای جوهر کوسه‌ها و دلف‌ها به کار می‌برد.


آموزش Ink with Me: Stingrays

Ink with Me: Stingrays

"در مجموعه "Ink with Me" من، شما تکنیک‌های استیپلینگ با قلم‌های ریز را یاد خواهید گرفت! این دوره تکنیک‌ها را بررسی می‌کند و آن‌ها را برای مرکب زدن 3 قلم مختلف به کار می‌برد.


آموزش شروع به چاپ بر اساس تقاضا: شروع یا تقویت حرفه هنری خود با Society6

Get Started with Print-on-Demand: Start or Boost your Art Career with Society6

Society6 یک وب سایت چاپ بر اساس تقاضا است که به شما امکان می دهد آثار هنری خود را برای مشتریان بارگذاری کنید تا محصولات مختلف را سفارش دهند! این یک راه عالی برای تولید پاس است. ..


آموزش جوهر با من: ماهی گرمسیری

Ink With Me: Tropical Fish

"در مجموعه "Ink with Me" من، شما تکنیک‌های استیپلینگ با قلم‌های ریز را یاد خواهید گرفت! این دوره تکنیک‌ها را بررسی می‌کند و آنها را برای جوهر زدن ماهی‌های استوایی به کار می‌برد.


آموزش Adobe Illustrator for Fashion: اصول اولیه را بیاموزید و اولین آپارتمان خود را بسازید

Adobe Illustrator for Fashion: Learn the Basics and Create your First Flat

"یادگیری نحوه استفاده از Illustrator برای ایجاد فلت های فنی برای طرح های خود می تواند دلهره آور و گیج کننده باشد!


آموزش طراحی فیگور برای مد

Figure Drawing for Fashion

"به عنوان یک هنرمند، پاسخ شماره یک من به کارم این است: "وای! من حتی نمی توانم یک شکل چوبی بکشم!" به این می گویم دروغ است! در حالی که ساعات کافی در این روز وجود ندارد.


آموزش ایجاد یک چاپ بدون درز: با استفاده از Photoshop و Illustrator برای به حداکثر رساندن آثار هنری خود

Creating a Seamless Print: Using Photoshop & Illustrator to Maximize your Artwork

با ایجاد پرینت های تکراری بدون درز در Adobe Illustrator، تصویرهای دیجیتالی یا دستی خود را به سطح بعدی ببرید! برای من، ایجاد چاپ یک راه عالی است. ..


آموزش با مجوز هنر شروع کنید: فروشگاه را در Society6، RedBubble و TeePublic راه اندازی کنید

Get Started with Art Licensing: Set up Shop on Society6, RedBubble, and TeePublic

در این دوره آموزشی نحوه راه اندازی فروشگاه در پلتفرم های چاپ بر اساس تقاضای Society6، RedBubble و TeePublic را خواهید آموخت. من شما را از طریق کل هنر لی راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش جوهر با من: اختاپوس

Ink With Me: Octopus

"در مجموعه "Ink with Me" من، شما تکنیک‌های استیپلینگ با قلم‌های ریز را یاد خواهید گرفت! این دوره تکنیک‌ها را بررسی می‌کند و آنها را برای مرکب زدن اختاپوس به کار می‌برد!


آموزش درآمد برای هنرمندان: استراتژی های قابل مدیریت برای مبتدیان

Income for Artists: Manageable Strategies for Beginners

"آیا شما هنرمندی هستید که به دنبال کسب درآمد از کار خود هستید، اما غرق شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ خیلی آسان است که خودتان را با دیگران مقایسه کنید..."


آموزش حیوان خانگی خود را در نشانگر کپی نشان دهید

Illustrate Your Pet in Copic Marker

کلاس امروز در مورد چگونگی ایجاد یک پرتره واقعی (و شایان ستایش!) از حیوان خانگی خود در نشانگر تصویر است! اگر با نشانگرهای تصویرسازی تازه کار هستید، می توانید ch. ..


آموزش مقدمه ای بر نشانگرهای کپی: تکنیک های تصویرسازی برای مبتدیان

Introduction to Copic Markers: Illustration Techniques for Beginners

این کلاس مقدمه ای بر دنیای نشانگرهای تصویرسازی است! چه مبتدی باشید که هنوز اولین نشانگر خود را انتخاب نکرده‌اید و چه کسی که خوش شانس است. ..


آموزش جوهر با من: چتر دریایی

Ink With Me: Jellyfish

"در سری جدید من "Ink with Me"، تکنیک های استیپلینگ و خط آرت را با قلم های ظریف بیاموزید! این دوره با جوهر زدن چتر دریایی های مختلف شروع می شود.