Kristina Moyor

هنرمند خوب

سلام، من کریستینا هستم.

من یک هنرمند دو بعدی در کلگری، AB.، کانادا هستم. من علاقه زیادی به هنر دارم و عاشق نقاشی، طراحی، آواز خواندن و رقصم. من در سال 2010 مدرک لیسانس هنر را از دانشگاه لثبریج گرفتم. رویای من این است که به طور مداوم پیشرفت کنم و هنر خود را ارتقا دهم و در عین حال به دیگران کمک کنم تا به اهداف هنری خود برسند.

من تقریباً دو دهه تجربه تدریس در هنر، رقص، انگلیسی و کلیسا دارم.

من معتقدم که هنر برای همه است و می تواند تأثیر مثبتی فوق العاده در زندگی ما داشته باشد. امیدوارم از این فرصت برای یادگیری، ایجاد و ارتباط با من و سایر دانش آموزان استفاده کنید.

بیایید هنر کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم درختان برگریز: تمرین طراحی با مداد

Drawing Deciduous Trees: Pencil Drawing Practice

"یاد بگیرید چگونه درختان برگریز را با ساده ترین و در دسترس ترین رسانه هنرهای زیبا - مداد بکشید. این درس طراحی جامع برای مبتدی تا متوسط ​​...."


آموزش نقاشی اکریلیک متوسط: قرار دادن EXTRA در آسمان معمولی شما

Intermediate Acrylic Painting: Putting the EXTRA in your ordinary skies

"اگر سعی کرده اید بفهمید که چگونه آسمان های جادویی و پویا را با رنگ اکریلیک بسازید، این کلاس برای شما مناسب است. ما روش های مختلفی را تمرین خواهیم کرد تا ...."


آموزش تمرین نقاشی اکریلیک: گاو بول هایلند

Acrylic Painting Practice: Bull Highland Cow

"مهارت های نقاشی اکریلیک خود را در این کلاس رنگ اکریلیک مبتدی تا متوسط ​​ایجاد کنید. اگر تجربه نقاشی را داشته اید، این کلاس به شما کمک می کند تا تمرین کنید. . .


آموزش از طرح به صفحه: انیمیشن زغالی استاپ موشن

From Sketch to Screen: Charcoal Stop Motion Animation

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدئویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Beyond Pencil Shading: پرتره های طراحی با مداد پیکسلی

Beyond Pencil Shading: Pixelated Pencil Drawing Portraits

"آیا علاقه مندید مهارت های سایه زدن با مداد خود را در حین تولید یک اثر هنری فوق العاده منحصر به فرد تقویت کنید؟ چه مبتدی باشید و چه خوب تمرین کرده باشید...."


آموزش مقدمه ای بر پرسپکتیو قسمت دوم - نقاشی مبتدی

Introduction to Perspective PART TWO - Beginner Drawing

"آیا به تازگی در کلاس پرسپکتیو یک نقطه ای شرکت کرده اید و تشنه چیزهای بیشتری هستید؟ در این درس نقاشی مبتدی، همه چیز را در مورد پرسپکتیو دو نقطه ای خواهید آموخت!..."


آموزش کارت تبریک: راهی جدید برای به اشتراک گذاشتن هنر خود

Greeting Cards: A New Way to Share Your Art

"آیا علاقه مندید یاد بگیرید چگونه آثار هنری خود را به کارت تبریک تبدیل کنید؟ اگر چنین است، پس این کلاس برای شماست! سلام! نام من کریستینا است و من هستم. .."


آموزش نقاشی پرتره: هنر ترکیب رنگ ها با اکریلیک

Painting Portraits: The Art of Mixing Colours with Acrylics

"آیا تا به حال در مورد ترکیب رنگ‌ها احساس گمراهی کرده‌اید؟ اگر چنین است، پس این کلاس برای شماست! در این کلاس، از طریق تمرینات سرگرم‌کننده با رنگ‌ها آشنا می‌شوید..."


آموزش تزئینات چوبی زمستانی - نقاشی روی چوب با اکریلیک برای مبتدیان

Winter Wood-slice Ornaments - Painting on Wood With Acrylics for Beginners

"خلاقیت خود را باز کنید و فصل زمستان را با این کلاس مسحورکننده، "تزیینات چوبی زمستانی - نقاشی روی چوب با اکریلیک برای مبتدیان" در آغوش بگیرید. "..."


آموزش تمرین رنگ اکریلیک: با خارج شدن از منطقه راحتی خود به جلو حرکت دهید

Acrylic Paint Practice: Propel Forward By Stepping Outside Your Comfort Zone

"این شما هستید؟ با رنگ های اکریلیک احساس اعتماد به نفس می کنید. سطح راحتی که با یک ژانر و ابزار خاص احساس می کنید قوی است و شما آماده رشد هستید، فقط نیستید."


آموزش چکیده گل | نقاشی رسا با اکریلیک

Abstract Floral | Expressive Painting with Acrylics

"صدای خود را بیابید و اجازه دهید انرژی خود را با این کلاس رنگ اکریلیک سرگرم کننده برای نقاشان متوسط ​​پیدا کنید. نقاشی را با ابزارهای غیر متعارف کاوش کنید - یک پلاستیک. .."


آموزش تکنیک های رنگ اکریلیک: نگاهی عمیق به نحوه رنگ آمیزی پرنده

Acrylic Paint Techniques: An In-Depth Look at How to Paint a Bird

آیا از رنگ های اکریلیک احساس ناامیدی می کنید؟ تو تنها نیستی. این محیط خشک کن سریع یکی از مواردی است که من در دهه گذشته با تمرکز روی آن را تمرین کرده ام. ..


آموزش کشیدن به عقب با پاک کن: تکنیک های زغال چوب

Drawing Backwards with an Eraser: Charcoal Techniques

"از خط کشی فاصله بگیرید و شگفتی های طراحی با پاک کن را کشف کنید! ما به انواع زغال چوب نگاه می کنیم و آنها را با گرافیت و گرافیت مقایسه می کنیم."


آموزش مقدمه ای بر پرسپکتیو - نقاشی مبتدی

Introduction to Perspective - Beginner Drawing

"آیا در تلاش هستید که نقاشی های خود را واقع بینانه جلوه دهید؟ یا شاید به تازگی طراحی را شروع کرده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید. سپس، این کلاس برای شماست! فول کنید. .."


آموزش پس زمینه تار با رنگ اکریلیک

Blurry Backgrounds with Acrylic Paint

"اگر سعی کرده اید بفهمید که چگونه با رنگ اکریلیک به آن جلوه تار برسید، این کلاس برای شما مناسب است. تمام نکات و ترفندهای مورد نیاز را بیاموزید..."


آموزش پرتره حیوان خانگی با مداد: روش طراحی شبکه ای

Pet Portrait in Pencil: Grid Drawing Method

" حیوانات خانگی چقدر در زندگی شما خاص هستند؟ اگر برای یادگیری نحوه ترسیم دقیق دوستان پشمالوی خود احساس خارش کرده اید، این کلاس برای شما مناسب است! با بیگی .."