Tyson Wheatley

عکاس، روزنامه نگار، پدر

سلام! من یک تهیه کننده، استراتژیست و عکاس با یک دهه تجربه کار در رسانه های اجتماعی و روزنامه نگاری با دانش گسترده از آسیا/اقیانوسیه هستم.

من 11 سال را در CNN گذراندم، جایی که به راه اندازی CNN iReport، پروژه روزنامه نگاری مشارکتی CNN کمک کردم. من همچنین تیم آسیا/اقیانوسیه CNN.com مستقر در هنگ کنگ را رهبری کردم. اخیراً من مدیر ارتباطات اینستاگرام مستقر در سانفرانسیسکو بودم.

من بیش از 500 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارم. کار تأثیرگذار برند من شامل پروژه‌هایی برای تویوتا، سفر آلبرتا، کمیسیون گردشگری کانادا و GANT Rugger است. عکس‌های من در چندین نشریه آنلاین و چاپ‌های من در نمایشگاه‌های عکاسی موبایل، از جمله نمایش 100-50-1 در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشته شده است.

من HK Instayay را تأسیس کردم و اولین InstaMeet را در هنگ کنگ سازماندهی کردم. من در طول مدتی که در آنجا بودم در بیش از 20 عکس پیاده روی در اینستاگرام کمک کردم و در سال 2012 یک سخنرانی در TedX در مورد تجربه خود ارائه کردم.

با من در tyson.wheatley@gmail.com تماس بگیرید (من بسیار دوستانه هستم)

دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روش های اینستاگرام: جامعه خود را رشد دهید، با برندها کار کنید

Instagram Best Practices: Grow Your Community, Work with Brands

"می خواهید سرگرمی خود را در رسانه های اجتماعی به یک حرفه کامل تبدیل کنید؟ به عکاس و استراتژیست تایسون ویتلی بپیوندید تا یک کلاس 35 دقیقه ای روشنگر در مورد ساختن y..."


آموزش سطح بعدی اینستاگرام شگفت انگیز: الهام، ابزار و ترفندها

Instagram Next Level Amazing: Inspiration, Tools and Tricks

"به عکاس و اینستاگرامر حرفه ای تایسون ویتلی (@twheat) بپیوندید تا یک سفر 30 دقیقه ای برای ثبت تصاویر منحصر به فرد از مکان ها، افراد و الگوها، یک ...."


آموزش اصول عکاسی با موبایل برای موفقیت در اینستاگرام

Mobile Photography Basics for Instagram Success

به عکاس مشهور اینستاگرام تایسون ویتلی (@twheat) بپیوندید تا نکات و نکات عکاسی با گوشی هوشمند را بیاموزید تا بتوانید عکس خود را به طور واقعی بسازید. ..