Brenda Knoll

زندگی کوتاه است، تا جایی که می توانید در خود جمع کنید!

سلام، نام من برندا نول است. من یک هنرمند خودنما هستم که در لویستون، آیداهو زندگی می کنم. شرکت در کلاس های من از هنر من حمایت می کند، بنابراین: از شما برای شرکت در کلاس هایم متشکرم.

من یک مسیحی، همسر، مادر، نامادری، مادربزرگ، خواهر، خاله، پسر عمو، دوست هستم، دارای مجوز آرایشی و بهداشتی و کسب و کار هستم. درجه.

بین من و شوهرم، ما 8 فرزند، بچه شوهر و 12 نوه داریم، ما یک خانواده بزرگ داریم که عالی است زیرا من و شوهرم هر دو خانواده محور هستیم و بچه ها را دوست داریم. D+B نام تجاری ما است.



یک واقعیت جالب درباره همسرم و خودم این است که ما در کمتر از 90 روز با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم. هنوز به یاد دارم اولین باری که او را دیدم، او با بزرگترین لبخندی که تا به حال بر روی یک مرد دیده بودم نجاتم می داد، میو.

بزرگترین علاقه من در حال حاضر نوه ها هستند. نوه ها عالی هستند زیرا:

1. مثل بچه دار شدن است، اما با یک پرستار بچه عالی که در آن کار ساخته شده است، کفش، لباس، اسباب بازی تهیه می کند و تمام قبوض دکتر/دندانپزشک/عینک و غیره را می پردازد.

2. نوزادان، در آغوش گرفتن، سرگرمی.

3. آنها همیشه برای یک زمان خوب آماده هستند، شما هرگز مجبور نیستید به تنهایی به فروشگاه بروید (مگر اینکه بخواهید، سپس آنها را با au pair رها کنید ;)چشمک! درست است!

وقتی au pair از هر چیزی مربوط به نوه‌ها شکایت می‌کند می‌خندم، زیرا آنها پاداش من هستند، لول، درست است!

من همیشه از افرادی که دیوانه حیوانات خود هستند، اما وسواس من نسبت به نوه هایم را درک نمی کنند، شگفت زده می شوم. ناز، خفه شدن، سرگرم کننده، من می توانم آنها را بپردازم! آنها آدم های کوچکی هستند، بیا!

من نه تنها نسبت به نوه هایم وسواس دارم، بلکه آنها نیز نسبت به من وسواس دارند = 3 نفر از آنها وقتی باید خانه من را ترک کنند گریه می کنند و 2 نفر از آنها وقتی au pair (والدین) خود به اینجا می آیند، خود را مخفی می کنند. بستنی برای صبحانه... شما هرگز نمی دانید.

این دختر مدام مرا دنبال می‌کند

درسته؟! زندگی من همان چیزی است که همیشه می خواستم، آنقدر خوشحالم که مرا می ترساند. میگن مردم نمیتونن خوشحالت کنن اما دروغه، اون عکس میلا رو ببین، مسخره میکنی؟ YASSSSSSSS. من یک همراهان دارم که وقتی در اطراف هستم، واقعاً چنین به نظر می رسد. بله، بچه ها را دوست دارم.

از اینکه به خودم و هنرم علاقه دارید متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش فرشتگان آبرنگ انتزاعی

Abstract Watercolor Angels

"سلام، این کلاس روش آسان من برای نقاشی فرشته های آبرنگ انتزاعی را به شما آموزش می دهد. فرشته ها سرگرم کننده هستند و به طور شگفت انگیزی به راحتی نقاشی می شوند. من 3 ve را نشان داده ام. . .."


آموزش با من نقاشی کن: ​​گلهای انتزاعی در گواش اکیناسه

Paint with Me: Abstract Florals in Gouache Echinacea

"سلام، این برندا نول است و این کلاس "نقاشی با من، گلهای انتزاعی در گواش اکیناسه" نام دارد.


آموزش با من گل‌های انتزاعی در گواش نقاشی کن: ​​دیزی

Paint With Me Abstract Florals in Gouache: Daisies

"سلام، این کلاس سومین کلاس از مجموعه گل‌های انتزاعی Paint With Me در گواش: دیزی است. کلاس 1 اکیناسه، کلاس 2 گل رز و هفتم بود. .."


آموزش با من رنگ گل های انتزاعی در گواش: گل رز

Paint with Me Abstract Florals in Gouache: Roses

سلام! این کلاس شماره است 2 در مجموعه کلاس‌های گل‌های انتزاعی نقاشی من با من. بیشتر کلاس‌هایم به بخش نقاشی نسخه‌ی نمایشی‌ام سرعت می‌دهم. ..


آموزش مجله آبرنگ

Watercolor Journaling

این کلاس برای معرفی هنرمندان با الگوی آبرنگ من طراحی شده است که من برای غلبه بر بلوک های هنری و تشویق تمرین روزانه آبرنگ ایجاد کردم. من یک. ..