Margo Aaron

بازیابی آکادمیک، بازاریاب تصادفی

مارگو آرون محقق سابق روان‌شناسی، کپی‌نویس، بازاریاب تصادفی و مجری مشترک برنامه گفتگوی یوتیوب، «هیلاری و مارگو در وب‌سایت‌ها» است که به عنوان یکی از 7 برنامه برتر بازاریابی معرفی شده است. سال 2019 توسط Loomly.

قبل از راه‌اندازی مشاوره بازاریابی، مارگو یک برنامه‌ریز استراتژیک در پشت کمپین‌های برندهای بزرگ و خریداران برای شرکت‌هایی مانند Starbucks، Evolution Fresh، Walmart، Georgia Pacific، Birds Eye، Full Circle Home، Seattles Best و هدف.

امروز، Margo t هر کدام کلاس‌هایی در زمینه بازاریابی مدرن، فروش اخلاقی، و کپی‌رایتینگ متقاعدکننده - از جمله (با بیش از 3,603 دانشجو و بیش از 125 نقد مثبت) و کلاس کارشناسی ارشد بازاریابی: هنر و علم جلب توجه مردم در اینجا در Skillshare.

وب‌سایت مارگو، توسط The Write Life به عنوان یکی از 100 وب‌سایت برتر برای نویسندگان معرفی شد و نوشته‌های او در Inc، Entrepreneur، The Observer، ThinkGowth، HubSpot، Copyhackers، Thought Catalog، Thrive Global و Business Insider به نمایش درآمده است.

مارگو فارغ التحصیل افتخاری از دانشگاه اموری (BA)، دانشگاه کلمبیا (MA) و altMBA ست گودین است که در آنجا جایزه معتبر واکر را از آن خود کرد.

می توانید اطلاعات بیشتری درباره دوره های مارگو و در وب سایت او بیابید

: مقاله ای درباره سرفصل ها

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد بازاریابی: هنر و علم جلب توجه مردم

Marketing Masterclass: The Art and Science Of Getting People To Care

"این کلاس یک دوره تصادفی در روانشناسی مشتری و متقاعدسازی اخلاقی است. مربی شما، مارگو آرون، نگاه دقیقی به مشکل مادر مدرن می‌اندازد. .."