Jen Williams

کارشناس و عکاس سفر

سلام بچه ها، من جن هستم.

من یک کارشناس سفر و عکاس سفر هستم که مأموریت دارم مانند من به مردم کمک کنم به سفر و کاوش در جهان بر اساس شرایط خود بپردازند.

من شروع کردم به کمک به مردم برای برنامه ریزی و انجام سفرهای خود. من علاقه زیادی به سفر دارم، می‌خواهم تمام دانش سفرم را به اشتراک بگذارم تا مجبور نباشید از طریق تمام اشتباهاتی که مرتکب شدم بگذرید و ساعت‌ها، روزها و ماه‌ها را صرف تحقیق و برنامه‌ریزی کنید.

عکاسی یکی دیگر از علایق من است. من بیش از 20 سال است که عکاس هستم و این افتخار را داشته ام که در ژانرهای مختلف عکاسی کار کنم. عکاسی در سفر راهی به من داده است تا بتوانم دو علایقم را به طرز شگفت انگیزی با هم ترکیب کنم. من بیش از 5 سال است که در آن تخصص دارم و نمی توانم پایانی برای آن ببینم.

من آنجا بوده‌ام، این کار را انجام دادم و عکس‌ها را برای اثبات آن گرفتم. من به بیش از 80 کشور در 6 قاره سفر کرده ام، در 4 کشور مختلف زندگی کرده ام، به تنهایی سفرهای زیادی داشته ام، من در کشتی های کروز و برای شرکت های مسافرتی کار کرده ام، و به کاوش در جهان بدون پایانی ادامه می دهم. . من سفرهای سطح بالا، پایین و هر چیزی بین این دو را داشته ام.

فراز و نشیب های زیادی در سفر وجود داشته است. کیف و پاسپورتم را دزدیدند، 10 روز در تایلند به دلیل تب دنگی در بیمارستان بودم و در حالی که با گمرکات مغولستان درگیر بودم، هواپیما را در دست گرفتم. اما من طلوع خورشید را نیز در بیش از 2000 بتکده تماشا کردم، به مدت 16 روز در مسیر آناپورنا در نپال پیاده روی کردم و مهارت های آشپزی و شیرینی خود را در پاریس تقویت کردم.

من دقیقاً می‌دانم چه احساسی دارید، زیرا هنگام برنامه‌ریزی و انجام سفرهایم نیز تمام ترس‌ها، اعصاب و عدم اطمینان را داشتم. می خواهم از ایجاد سفر خود لذت ببرید و از این سفر رویایی که ایجاد کرده اید مطمئن باشید. من همچنان به یادگیری چیزهای جدید در مورد سفر و عکاسی ادامه می دهم، بنابراین وقتی می دانم می خواهم شما نیز بدانید.

می‌توانید محتوای سفر اضافی در موضوعات مختلف را در وبلاگ و من بیابید. من در TikTok و اینستاگرام بسیار فعال هستم. به راحتی آن ها را بررسی کنید.
برای مشاهده عکس های سفر من به وب سایت من و اینستاگرام من سر بزنید :D

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی سفر: تسلط بر نور و ترکیب بندی

Travel Photography: Mastering Light and Composition

"آیا قصد سفری دارید و می‌خواهید با چند عکس شگفت‌انگیز از مکان‌هایی که کاوش می‌کنید، برگردید؟ عکاس سفر، جن ویلیامز، دو مورد از بهترین مکان‌ها را شناسایی می‌کند.


آموزش نحوه استفاده از Google Maps برای برنامه ریزی سفر

How To Use Google Maps For Trip Planning

در این کلاس خواهید فهمید که چرا Google Maps باید ابزار شماره یک باشد که برای برنامه ریزی سفرهای خود از آن استفاده می کنید. شما تعیین خواهید کرد که چگونه می توانید در زمان و ماه صرفه جویی کنید. ..