Renaldo Lawrence

توسعه دهنده و مربی آموزش Renaldo Lawrence یک توسعه دهنده و مربی جذاب است که توسط Adobe ، Apple و Microsoft شناخته شده است.

Renaldo منابع یادگیری تعاملی را برای کارکنان ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان به عنوان یک معلم مهارت های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ایجاد و استقرار می دهد. وی همچنین در سراسر ایالات متحده و اروپا در مورد چگونگی ایجاد و استفاده از رسانه های دیجیتال ، طراحی وب و برنامه های کاربردی آموزش در کلاس درس مشاوره و آموزش می دهد. رنالدو یک رهبر آموزش Adobe ، یک معلم برجسته اپل ، یک مربی و مربی نوآور مایکروسافت و یک معلم مهارت های پیشرفته است. او استادان خود را در آموزش و پرورش دارد.

یکی از پروژه های مورد علاقه رنالدو کار با معلمان در دبیرستان Chiswick است ، جایی که او به توسعه مواد آموزشی تعاملی کمک می کند و با دانش آموزان برای افزایش انگیزه و موفقیت آنها از طریق استفاده از یادگیری شخصی کار می کند مواد.
دوره های این مدرس:

Articulate Storyline: ایجاد آموزش موبایل

Articulate Storyline: Creating Mobile Elearning

بیاموزید که ارائه سخنرانیهای الکترونیکی قابل دسترسی ایجاد کنید که پاسخگوی نیازهای فراگیران و محیط های یادگیری متنوع باشد.


آموزش مهارت های فنی از طریق ویدئو

Teaching Technical Skills Through Video

بیاموزید که چگونه مهارتهای فنی مانند برنامه نویسی را از طریق ویدئو آموزش دهید. نحوه ضبط ، ویرایش و اشتراک گذاری فیلم های خود را بیابید و درسها را متناسب با سبک های مختلف یادگیری تطبیق دهید.


آموزش بینش خلاق: رنالدو لارنس در مورد یادگیری

Creative Insights: Renaldo Lawrence on Elearning

رنالدو لارنس زندگی خود را از معلم کم سواد رایانه ای به یک رهبر در حال تحصیل برای توانمند سازی دانش آموزان تبدیل کرد. وی در این مصاحبه ، چگونگی استفاده مربیان از فناوری را به اشتراک می گذارد.


فناوری آموزشی برای موفقیت دانشجویی

Educational Technology for Student Success

روش های عملی برای تلفیق فناوری آموزش ، مانند منابع وب ، ویدئو ، نقشه ، کتاب الکترونیکی و موارد دیگر ، در کلاس بیاموزید.


آموزش تکنیک های تدریس: ایجاد یادگیری چندرسانه ای

Teaching Techniques: Creating Multimedia Learning

برای یادگیری متفاوت و واضح ، مطالب آموزشی را به ارائه های چندرسانه ای تعاملی و جذاب انتقال دهید.