Helen Norton

هنرمند و مربی خلاق

سلام، من هلن نورتون هستم. من در پرت آفتابی در غرب استرالیا زندگی می کنم. من بیش از 30 سال است که نقاشی و نمایشگاه می کنم و 60 نمایشگاه انفرادی زیر کمربندم دارم.

روش تدریس من عادی و سرگرم کننده، آرام و در عین حال کنش محور است. دوره های من برای هر سطحی از تجربه از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند.

برای پست ها و اخبار روزانه یا در وب سایت من برای مشاهده و خرید چاپ و نقاشی، من را در اینستاگرام یا فیس بوک دنبال کنید. یا می‌توانید من را برای به‌روزرسانی‌های روزانه در اینستاگرام در هلن نورتون آرت یا در فیس‌بوک در هلن نورتون آرتیست دنبال کنید

من معتقدم حتی هنرمندان باتجربه نیز می‌توانند با رفتن و امتحان کردن چیز دیگری در زمانی که به وقفه می‌رسند، مزیت بزرگی کسب کنند. شغل آنها.

دوره های این مدرس:

آموزش سگ های آبرنگ آسان و سرگرم کننده و دیگر موجودات

Easy and Fun Watercolour Dogs and other Critters

"برخی از سگ هایی که ما در این کلاس نقاشی می کنیم. در این کارگاه آبرنگ، شما را در کنار خودم بالا می کشم و چند موجود کوچک زیبا را با هم نقاشی می کنیم. .."


آموزش با هلن نورتون، گل های شل و پررنگ را با رنگ اکریلیک سریع رنگ کنید

Paint Bold Loose Flowers in Acrylic Fast with Helen Norton

" ما از یک روش آزاد رسا برای ایجاد یک نقاشی پر جنب و جوش دوست داشتنی از یک گلدان گل استفاده خواهیم کرد. با دنبال کردن روند من، یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید. .."