Krittika Mittal

طراح گرافیک

سلام به همه! من یک طراح گرافیک ساکن دهلی نو، هند هستم. من تحصیلاتم را در رشته معماری شروع کردم، در اواسط راه متوجه شدم که ساختن هنر باعث خوشحالی من بیشتر از ساختن ساختمان می شود. من شروع به یادگیری Illustrator و Photoshop در اوقات فراغت خود کردم (به لطف Skillshare) و بعد از فارغ التحصیلی به خط تمام وقت رفتم.

من در حال حاضر به عنوان یک طراح گرافیک و مدیر رسانه های اجتماعی با یک استارت آپ کار می کنم. من عاشق همه چیزهای رنگارنگ و طرح دار (ریشه های هندی) هستم. متوجه شدم که سفر من فقط به خاطر معلمان فوق العاده ای که داشتم امکان پذیر بوده است و به من انگیزه می دهد که تدریسم را پس بدهم.

PS. دوست دارم در به من بپیوندید. من اغلب در مورد کلاس‌های آینده، پروژه‌های هنری فعلی، سگ‌های سگم بیشتر به اشتراک می‌گذارم!

تازه راه اندازی شد

خب، شما تصمیم گرفتید گلوله را گاز بگیرید و یک طراح گرافیک آزاد شوید. شما آماده هستید که طرف خود را به اشتیاق تمام وقت خود مشغول کنید، مشتریان بزرگ و پروژه های بزرگتر را قبول کنید و ستاره بعدی نمایش باشید. برای همین به کمک کمی نیاز دارید؟ شما در جای درستی هستید: به اولین کلاس تمرین حرفه ای خوش آمدید، مجموعه ای با هدف آسان تر کردن زندگی شما.

دوره های این مدرس:

آموزش تمرین حرفه ای: ساخت مدل های با کیفیت بالا

Professional Practice: Create High Quality Mockups

"خب، شما تصمیم گرفتید گلوله را گاز بگیرید و یک طراح گرافیک آزاد شوید. شما آماده اید که طرف خود را به اشتیاق تمام وقت خود مشغول کنید، مشتریان بزرگ را قبول کنید. . .


آموزش سری فتوشاپ: حروف مصنوعی آبرنگ

The Photoshop Series: Faux Watercolor Lettering

"آیا شما یک وبلاگ نویس/طراح/هنرمند هستید که عاشق تایپوگرافی و حروف نویسی هستید اما کاملاً از آن لذت می برید؟ (با وجود سخت کوشی معلمانم در این کار بسیار بی رحم هستم. ...."


آموزش سری Photoshop: Low Poly Art

The Photoshop Series: Low Poly Art

"به Krittika Mittal، یک معمار و طراح آزاد بپیوندید، زیرا او شما را در فرآیند یادگیری نحوه ساخت آثار هنری کم پلی راهنمایی می کند. شما در درجه اول نیاز به..."