Martin Wales

مارتین ولز، متخصص ارتباطات فروش و بازاریابی، نویسنده معتبر، ستون نویس، رادیو گفتگو و شخصیت تلویزیونی پرفروش است. او بنیانگذار Customer Catcher Media است که در آن آنها «به شما کمک می کنند تا مشتریانی را جذب کنید تا زمانی که از آنها التماس کنید که متوقف شوند!» ولز میزبان رادیو گفتگوی کسب و کار مایکروسافت و «نمایش E-Biz مجله کارآفرین» بود، علاوه بر بازی در تلویزیون شبکه s، ``Business Break و```Catching مشتریان`` به صورت آنلاین، هر دو وب سایت HP و Microsoft ولز را به عنوان یک متخصص پیشرو در توسعه کسب و کار می شناسند و از او دعوت می کنند تا عضوی از تیم های "از متخصص بپرسید" آنها باشد. او سابقاً است. تهیه کننده اجرایی رادیو پی پال و به توسعه رادیو eBay و رادیو GoDaddy، به عنوان پیشگام رادیو اینترنتی و پادکست کمک کرد. تخصص رسانه و تبلیغات آنلاین ولز در "رازهای موفقیت سوپراستارهای بازاریابی آنلاین" و جی کنراد لوینسون نشان داده شده است. "بازاریابی چریکی از خط مقدم"، هر دو شماره 1 پرفروش ترین در آمازون.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی های موفقیت پادکست: حمایت های مالی پادکست را دریافت کنید

Podcasting Success Strategies: Get Podcast Sponsorships

کشف کنید که چگونه پادکست خود را به یک تجارت تبدیل کنید. کشف کنید که چگونه ما حامیان خود را دریافت می کنیم و شما هم می توانید!


آموزش میزبان پادکست مسترکلاس

Podcast Host Masterclass

نحوه میزبانی حرفه ای پادکست ها را کشف کنید. پادکست، شهرت و مخاطبان خود را افزایش دهید. یاد بگیرید که مهمان خود را آماده کنید