Shelia Huggins

سبک زندگی و کسب و کار

شلیا هاگینز یک وکیل حقوق تجارت و استراتژیست سبک زندگی است و آماده است تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. او دوره های حقوقی متعددی از جمله سرگرمی و قانون تجارت را در محیط دانشگاه تدریس کرده است. او دارای گواهینامه مطالعات مستند از مرکز مطالعات مستند دانشگاه دوک است و در چندین پروژه مستند کار کرده است.

شلیا در دانشکده حقوق دانشگاه ویک فارست، دانشکده بازرگانی دانشگاه دوک صحبت کرده است و قبلاً در هیئت بازدیدکنندگان دانشکده تجارت در دانشگاه مرکزی کارولینای شمالی خدمت کرده است. او با سابقه خود در تجارت، سرگرمی و قانون، تجربه شخصی و حرفه ای را نیز به فضای خلاقانه می آورد. او برنده یک جایزه هنرمند نوظهور برای عکاسی شده است و برای تعدادی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود محتوا ایجاد می کند.

شلیا یک دونده سه بار نیمه ماراتن است که به عنوان سومین دونده زن در آخرین نیمه ماراتن خود به پایان رسید. اما او بیشتر از دویدن انجام می دهد. او یک وکیل، یک مادر، و یک مدافع جامعه است. او برای مناصب دولتی نامزد شده است و در حال حاضر به عنوان عضوی از کنوانسیون ملی دموکرات ها خدمت می کند.

Shelia در USA Today، The Washington Examiner، و در وب سایت CBS News نقل شده است. و در سال 2021 با تیمی کار کرد که نامزد جایزه صلح نوبل شد. به عبارت دیگر، شلیا در حال خلق نسخه ای از خود است که در مورد آن رویاپردازی کرده است. اکنون او آماده کمک به شما است.

برای اینکه ببینید Shelia چگونه همه چیز را کنار هم می گذارد، می توانید او و مقالات او را بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش قانون قرارداد برای وبلاگ نویسان مستقل، نویسندگان، مقاله نویسان و دیگران

Contract Law for Independent Bloggers, Authors, Article Writers, & Others

ما دائماً قرارداد می بندیم... بیمه نامه، قراردادهای اجاره، اجاره خودرو و موارد دیگر. بیشتر اوقات، ما زحمت خواندن این قراردادها را نداریم.


آموزش چگونه از شکست برگردیم: 5 هک انعطاف پذیری برای سال 2022

How to Bounce Back from Failure: 5 Resilience Hacks for 2022

"چرا باید این دوره را بگذرانید؟ یکی دو سال گذشته پر از چالش بوده است. بسیاری از مردم مجبور شده اند از تراژدی ها و شکست ها خود را نجات دهند. .."


آموزش چگونه یک جامعه TikTok موفق بسازیم و فالوورهای خود را افزایش دهیم

How to Build a Successful TikTok Community and Increase Your Following

مقدمه آنچه در این دوره آموزشی TIKTOK یاد خواهید گرفت در این دوره آموزشی، ما می خواهیم نکاتی را در مورد نحوه ایجاد محتوایی که افراد را جذب می کند، پوشش دهیم. ..


آموزش ایجاد TikToks و Reels با استفاده از برنامه InShot: مقدمه (برای iPhone)

Create TikToks & Reels Using the InShot App: An Introduction (for iPhone)

"معرفی دیگر احساس نکنید که مجبورید یک دوربین دیجیتال یا یک دوربین حجیم با یک دسته لنز، جعبه نور و میکروفون حمل کنید. شما ندارید. .."


آموزش با Canva ویدیوهای کوتاه یوتیوب سریع و آسان ایجاد کنید

Create Quick & Easy YouTube Shorts Videos with Canva

"آنچه شما یاد خواهید گرفت در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Canva و Canva Pro ویدیوهای عمودی کوتاه بسازید. در حالی که این ویدیوها را می توان در YouTube، TikTok بارگذاری کرد. .."


آموزش موفقیت در شبکه سازی درونگرا: سه مهارت برای تسلط بر صحبت های کوچک

Introvert Networking Success: Three Skills for Mastering Small Talk

"این کلاس برای چه کسانی است: این کلاس به طور خاص طراحی شده است تا راهبردها و نکات عملی را برای درونگراهایی ارائه دهد که می‌خواهند آمادگی بیشتری برای مقابله با ne داشته باشند. .."


آموزش یک روتین عصرانه با بهره وری بالا برای سبک زندگی خود ایجاد کنید

Create a High Productivity Evening Routine for Your Lifestyle

آیا تا به حال شب‌هایتان را با خلبان خودکار زندگی می‌کنید، بعد از شام بی‌خبر در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید، و سپس خودتان را به دلیل اینکه شب را منفجر کرده‌اید کتک زده‌اید؟