Christina Keim

کشف هنر به عنوان تمرین مراقبت از خود!!

سلام و به نمایه من خوش آمدید!!

نام من کریستینا کیم است. من یک هنرمند رسانه‌ای ترکیبی آلمانی، روزنامه‌نگار هنری پرشور و راهنمای رزرواسیون Cosmic Smash در بوئنوس آیرس، آرژانتین هستم.

جدا از ساختن هنر، من عاشق ایجاد، تغییر یا تزئین کتاب‌های طراحی و مجلات هنری خود هستم. آنها فضاهای امنی برای کاوش و آزمایش با ایده ها، رسانه های جدید و فرو رفتن عمیق در "چرا" سفر خلاق من هستند. آنها همچنین مهمترین ابزار من برای مراقبت از خود و کشف خود هستند.

در این کانال، من قصد دارم بیشتر و بیشتر در مورد ایجاد فضاهای امن برای خلاقیت در زندگی روزمره و اینکه چگونه هنر می تواند محل شادی و لذت شما حتی در شرایط سخت باشد، به اشتراک بگذارم. p>

می‌توانید من را به‌عنوان BonfireArt در , YouTube و همچنین در وب‌سایت من، جایی که می‌توانید پیدا کنید، بنابراین می‌توانید نگاهی اجمالی به آنچه من دارم داشته باشید. یعنی هنر یک تمرین مراقبت از خود است!

عشق بسیار،

کریستینا

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ شجاعت - روزنامه نگاری هنری عمدی برای به دست آوردن وضوح در موقعیت های چالش برانگیز

The Color of Courage – Intentional Art Journaling to get Clarity in Challenging Situations

"آیا چالش یا مشکلی در زندگی شما وجود دارد که کاملاً مطمئن نیستید که چگونه با آن کنار بیایید؟ آیا هنگام مواجهه با یک موقعیت جدید می ترسید؟ یا می خواهید ...."


آموزش مجله آشغال کیهانی خود را بسازید: این فرآیند ژورنال نگاری هنری سطح بعدی را برای مراقبت از خود کشف کنید

Make Your Own Cosmic Junk Journal: Discover This Next Level Art Journaling Process for Self-Care

"آیا ترس از صفحه خالی را می دانید؟ ترس از خراب کردن یک مجله گرانبها؟ یا ترس از هدر دادن لوازم هنری؟ آیا می خواهید بیشتر بسازید اما نمی دانید. .."


آموزش آسمان دراماتیک را با آبرنگ نقاشی کنید: ابرهای طوفانی

Paint Dramatic Skies in Watercolor: Storm Clouds

آیا شما مجذوب آسمان و تمام نمایش های دراماتیک رنگ ها و ترکیبات ابری شده اید که می توانید در آنجا ببینید؟ آیا دوست دارید بتوانید دراماتیک آن را به تصویر بکشید. ..


آموزش هنر ترکیبی عمدی برای مبتدیان: مجله خود را بسازید و با شادی خود ارتباط برقرار کنید!!

Intentional Mixed Media Art for Beginners: Make Your Own Journal and Connect with Your JOY!!

در این کلاس می‌خواهم شما را با مفاهیم اولیه هنر هدفمند و خلاقیت‌های ترکیبی آشنا کنم. در طول سال گذشته، من شروع به یادگیری چیزهای زیادی کردم. ..